Chiudi annunziu

Quasi subitu dopu avè vistu a luce di u ghjornu in a cunferenza d'Apple in ghjugnu, u so parlante intelligente HomePod era piena di speculazioni nantu à a pussibuli cumpetizione di Samsung. Fonti direttamente da a Corea di u Sudu hà dichjaratu chì Samsung hà travagliatu annantu à un prughjettu simili per un bellu pezzu. Certi fonti parranu ancu di u sviluppu in l'ordine di dui anni. Bixby duverebbe diventà l'assistente intelligente in u parlante di Samsung, chì l'utilizatori ponu cunnosce solu da i telefoni finu à avà. Galaxy S8 è S8 Plus. Dopu a so liberazione, stu pruduttu duverebbe unisce rapidamente à l'assistenti intelligenti di casa già esistenti Amazon Alexa, Google Home è u HomePod digià citatu.

U mercatu di l'assistenti hè troppu chjucu per Samsung

Tuttavia, l'ultimi rapporti dicenu esattamente u cuntrariu. Si dice chì Samsung ùn vede micca un putenziale vertiginu in questu settore di u mercatu è per quessa ùn vole micca compie u prugettu. A surghjente identificatu cum'è u prublema più grande di tuttu u prughjettu u cuntrollu senza rivali di u mercatu globale da Amazon, chì prubabilmente batterà per un locu cù AppleM. Ci saria un locu per l'assistente di Samsung principarmenti in u mercatu coreanu, è ùn hè certamente micca degne di stufa di un tali pruduttu.

Speaker Samsung HomePod

 

Un altru mutivu chì pò esse citatu cum'è una causa pussibuli hè l'absenza di supportu inglese per Bixby. Ancu s'è Samsung vulia pruvà à espansione fora di e fruntiere, ùn ci hè nunda di fà cun un pruduttu chì ùn parla micca in inglese. In ogni casu, hè pussibule chì quandu ellu hà finetu sta cosa, andarà faciule in u parlante. Ancu l'alta fiducia è affidabile The Wall Street Journal pensa cusì, chì lentamente piglia stu fattu per scontru. Dopu tuttu, perchè Samsung ùn prova micca à scuzzulate e cose un pocu in u mondu di l'assistenti virtuali? Certamente hà u putenziale per quessa.

homepod-fb

Surghjente: cultfmac

U più lettu d'oghje

.