Chiudi annunziu

Apple hà u so assistente Siri è Google hà u so Google Assistant, ma Samsung hà aspittatu assai tempu per u so assistente virtuale. Fortunatamente, hè stata dapoi un pocu tempu è principia lentamente à integrà in a vita di ogni ghjornu di l'utilizatori di u telefuninu. Galaxy S8 è S8 Plus.

Ancu s'è u serviziu hè statu supportatu solu per u coreanu per i primi mesi di a so vita, uni pochi ghjorni fà i clienti in i Stati Uniti l'hanu finalmente. Sò assai entusiasmati per ella finu à avà. Per ùn dì, ancu Samsung stessu hà grandi speranze per questu. Questu hè pruvucatu da u fattu chì per via di ella, hà creatu un buttone spiciale in u so telefunu solu per ella. Per via di questu, i clienti in u mondu sanu anu ansiosu di sapè ciò chì sta piccula cosa interessante pò fà veramente è cumu si farà trà altri cuncurrenti ben stabiliti.

L'utilizatori si innamuràranu di Bixby? Probabilmente sì

Samsung hà pruvatu à risponde à tutte e dumande di i clienti cù trè video brevi chì catturanu e funzioni più interessanti. Puderete esse sorpresu da queste caratteristiche, perchè veramente hà assai da offre. In ogni casu, vede per voi stessu.

Spergu chì avemu abbastanza cunvinta nantu à a grande cuntribuzione di Bixby à i prudutti Samsung. Si pò facirmenti stabilisce parechji ricordi, travaglià cù cuntatti è possibbilmente mandà missaghji, sorte e foto di i vostri animali o schermu u screnu cun ellu. Tuttu chistu, sicuru, solu cù l'aiutu di istruzzioni di voce. Bixby hà ancu accessu à e cose di u sistema, cusì pudete aduprà per cuntrullà e cunnessione Wi-Fi o Bluetooth. Di sicuru, altre cose apparisceranu cù u tempu. Tuttavia, u novu assistente artificiale pare digià assai capace. E quale sà, forse in uni pochi d'anni ancu u Siri d'Apple hà da ritruvà.

bixby_FB

U più lettu d'oghje

.