Chiudi annunziu

A cumpagnia sudcoreana Samsung hà mandatu ghjovi inviti à un avvenimentu tradiziunale chjamatu Unpacked. Sicondu l'infurmazioni, si terrà u 23 d'aostu, in a cità più pupulata di i Stati Uniti, New York City. In questu ghjornu è in questu locu, a cumpagnia deve intruduce una generazione completamente nova di dispusitivi Galaxy Nota.

Ci deve esse un spettaculu per Samsung stessu Galaxy Nota 8 un avvenimentu spettaculare è più impurtante. Dopu à u fiasco cun Galaxy Note7, chì avemu scrittu annantu à innumerevoli volte, a cumpagnia ùn pò micca permette un altru fallimentu.

In quantu à l'apparizione è i paràmetri, una quantità di filtrazioni sò digià apparsu in Internet, chì più o menu accunsenu in tuttu. Galaxy A Nota 8 deve esse assai simili à i telefoni Galaxy S8 à Galaxy S8+, chì i so assi sò frames minimi intornu à u display, anguli arrotondati è camere eccellenti. In ogni casu, secondu l'infurmazioni in daretu à e scene, a Nota 8 uttene una camera più.

In più di a seconda camera, un ligeru cambiamentu deve esse ancu in l'area di a visualizazione, postu chì i bordi sò previsti per esse ancu più curvi. Infine, ma micca menu, i clienti duveranu aspittà l'assistente virtuale Bixby, 6GB di RAM, un lettore di impronte digitali in u spinu di u telefunu, un S-Pen è tecnulugia IRIS (lettore di iris). Tutte e speculazioni seranu messe à riposu finu à a presentazione ufficiale, chì avarà da u 23 d'Aostu prima di a liberazione di a cumpagnia. Apple u so novu mudellu di punta, iPhone 8.

galaxy-note-8-unpacked_FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.