Chiudi annunziu

Ognunu di noi di sicuru usa un urdinatore o un laptop, è a maiò parte di elli anu un tipu di prugramma antivirus installatu nantu à elli. In u mondu ciberneticu d'oghje, questa hè una suluzione assai sensibule. Ebbè, i dispositi mobili, cum'è smartphones è tablette, diventanu sempre più prominenti ogni ghjornu. Ma hè necessariu di prutezzione di sti dispositi ancu? U tipu più cumuni di virus hè u malware, chì include, per esempiu, cavalli di Troia, vermi, spyware, adware, etc. Avemu da discriverà un pocu sottu, è poi fucalizza nantu à a prutezzione di elli.

Malware

Hè un tipu di software fastidioso o maliziusu pensatu per dà un accessu secretu à l'attaccante à u vostru dispositivu. U malware hè più spessu diffusa via Internet è e-mail. Ancu cù i dispositi prutetti da u software anti-malware, passa per siti web pirate, versioni di prova di ghjochi, schedarii di musica, diversi prugrammi o altre fonti. Scaricamentu di ghjochi è appricazzioni da fonti non ufficiali hè u mutivu principalu perchè qualchì cuntenutu maliziusu hè "scaricatu" à u vostru dispositivu. U risultatu pò esse (o ùn pò micca) esse pop-ups, diverse applicazioni chì ùn avete mancu installatu, etc.

cavallu di Troia

Stu tipu di virus hè più spessu usatu da i pirate di computer. Grazie à una tale infiltrazione di cuntenutu maliziusi, pudete espose infurmazione cunfidenziale à l'odiatori senza u vostru sapè. U cavallu di Troia registra, per esempiu, keystrokes è manda u schedariu di log à l'autore. Questu rende assai faciule d'accede à i vostri fori, rete suciale, repositori, etc.

Vermi

I vermi sò prugrammi indipendenti chì a funzione principale hè a rapida diffusione di e so copie. Queste copie sò capaci di eseguisce codice fonte periculoso in più di a so replicazione ulteriore. A maiò spessu, sti vermi sò distribuiti via e-mail. Spessu appariscenu nantu à l'urdinatori, ma pudete ancu scuntrà cù i telefunini mobile.

 

Uni pochi di passi per sguassà malware

A guida basica per sapè se u sistema hè statu attaccatu da una applicazione maliziosa hè di risponde à uni pochi di dumande simplici:

  • I prublemi sò cuminciati dopu avè scaricatu qualchì app o file?
  • Aghju installatu prugrammi da una fonte altru ch'è Play Store o Samsung Apps?
  • Aghju fattu cliccà nantu à un annunziu o dialogu chì offre à scaricà una app?
  • I prublemi sò solu cù una applicazione specifica?

A disinstallazione di cuntenutu maliziusi ùn pò micca sempre esse faciule. Puderaghju impedisce l'applicazioni ben cuncepite da esse eliminate attraversu i paràmetri di u sistema. Ancu l'esperti in securità ricumandenu a risturazione di i paràmetri di fabbrica, avemu sempre più scontru u fattu chì ùn hè micca necessariu di realizà tali intervenzioni.

Probabilmente l'opzione più faciule hè di installà un antivirus o anti-malware, chì scannerarà u vostru dispositivu è scopre s'ellu ci hè una minaccia in questu. Siccomu ci sò innumerevoli app di rimozione di virus, serà difficiule di sceglie u dirittu. Ùn avete bisognu di preoccupassi troppu di a squadra, perchè quasi tutte l'applicazioni anu u stessu arnesi. Pudemu truvà differenzi in basa di dati di virus o a rimuzione di parechji tipi di virus. Sè ghjunghje à i sviluppatori verificati, certamenti ùn fate micca un sbagliu.

Se ancu l'applicazioni per eliminà i prublemi ùn anu micca aiutu, allora ùn ci sò parechje scelte per a correzione. Una suluzione guasi 100% hè di fà un reset di fabbrica, chì sguassate tutti i schedari da u dispusitivu. Assicuratevi di fà una copia di salvezza di i vostri dati prima.

Cum'è u mondu di pirate cuntinueghja à prugressu, pò accade chì u dispusitivu ferma permanentemente dannighjatu è solu a rimpiazzamentu di a scheda madre aiuterà. I mortali ordinarii ùn deve esse micca cusì vulnerabili. Ebbè, a prevenzione ùn deve mai esse sottovalutata.

Android FB malware

U più lettu d'oghje

.