Chiudi annunziu

Per i telefoni Samsung Galaxy S8 à Galaxy Una nova aghjurnazione di firmware hè ghjunta per u S8 + da u mercatu apertu. Hà 750 MB è serà apprezzatu soprattuttu da l'utilizatori chì utilizanu un caricatore wireless. Sicondu u changelog ufficiale, a stabilità di l'app Camera hè stata migliurata (si deve avè un firmware novu novu) è a stabilità di a carica wireless hè stata migliurata. Esattamente cumu, l'ingegneri sudcoreani ùn mintuanu micca.

Inoltre, ci duverebbe ancu esse miglioramenti in generale in a stabilità di u dispositivu, correzioni di bug è miglioramenti di rendiment. Avemu ancu ottene funzioni novi è migliurate secondu e note d'aghjurnamentu.

Ma dinò, ùn avemu micca altri ditaglii, cusì tocca à l'utilizatori di coglie a lente d'ingrandimentu è pruvate à truvà tutte e novi meraviglie. Assumimu chì hè più di un pacchettu di stabilizazione chè chì cuntene una nutizia cumpleta chì cambiassi u cursu di u mondu (o almenu u telefunu).

Finu a ora, almenu, ùn avemu micca nutatu nisun gadget novu. Sì avete megliu furtuna, sparte i vostri risultati cun noi in a discussione. Almenu l'aghjurnamentu di u telefunu include u patch di sicurezza validu da u 1 di lugliu.

Galaxy S8

U più lettu d'oghje

.