Chiudi annunziu

Duvete avè intesu parlà di u fattu chì Samsung hà publicatu prufitti record in l'ultimu trimestre. In trè mesi, hà sappiutu fà un prufittu di 12,1 miliardi di dollari. Si pensava, leghjendu sti dati, chì i soldi si versanu in cumpagnie grandi cum'è Samsung hè, de facto, da tutti i lati è di tutti i paesi. Dunque, ùn serà micca cusì difficiule di mette inseme una tale quantità. In ogni casu, secondu l'ultime infurmazione, Samsung hà guadagnatu una decima parte di i so guadagni nantu à u mercatu domesticu. In numeri, questu significa $ 1,2 miliardi in trè mesi in un paese di cinquanta unu milioni di persone.

Vi pare una pazzia ? Vi cunvinceremu altrimenti. Ancu s'è u prufittu "coreanu" hè veramente altu, si classa piuttostu in a peghju media quandu paragunatu à l'anni precedenti. In u 2011, u prufittu da u paese di casa era più di 16%, chì ùn hè micca veramente un numeru rispettabile per un paese. A parte di l'America di u Nordu era allora 34%, l'Europa allora circa 20%, a Cina 18% è l'altri paesi eranu digià in l'ordine di unità. Ancu cusì, sta paragone hè certamente assai interessante è chjaramente parla di a popularità di a so marca domestica trà i residenti lucali. In quantu à u numaru d'abitanti, i paesi europei ùn ponu micca currisponde à a Corea.

I coreani anu ancu cumprà u listessu, solu Samsung si espansione assai più

In ogni casu, a ligera diminuzione di a parte di vendite in Corea ùn significa micca chì i prudutti Samsung vendenu peggiu. Piuttostu u cuntrariu. Stanu veramente bè quì. In ogni casu, Samsung hà cuminciatu à espansione più è più oltremare in l'ultimi anni, chì hà purtatu à un aumentu di l'influenza è di a vendita in u mondu, è cun ellu, vendite più altu. Lògicamente, a Corea ùn pò mantene i so percentuali. Un altru prublema chì spinge u prufittu netu da u mercatu coreanu hè a pulitica fiscale. Paradossalmente, Samsung paga i più grossi tassi precisamente per a vendita in Corea, è in u risultatu, u so prufittu nettu cala ancu drasticamente. In ogni casu, u 10% di l'ingudu tutale da u mercatu domesticu hè ancu più notevuli.

Samsung-Building-fb

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.