Chiudi annunziu

Praticamente da i primi anni di l'entrata di Samsung in u mercatu di i telefoni intelligenti, era chjaru chì a cumpagnia sudcoreana prova di creà a cartera più larga da quale l'utilizatori puderanu sceglie esattamente ciò chì li cunvene. In più di mudelli premium Galaxy Cù questu, l'utilizatori ponu ghjunghje à mudelli cù apparenza è prestazione differenti, per esempiu Galaxy J o Galaxy A. Hè u terzu tipu di smartphone mintuatu chì gode di una popularità solida trà i so utilizatori, è Samsung hà digià pianificatu una versione mejorata di unu di i so mudelli per l'annu dopu. Primu informace in ogni modu, probabilmente avemu digià cunnisciutu di u so hardware.

A quarta generazione di mudelli Galaxy A 

Cunsigliu Galaxy È introduttu in 2015 è hà liberatu una seria ogni annu in totale. L'ultimu hè sempre aspittendu per aghjurnà u so sistema operatore Android 7.0. Nantu à un smartphone Galaxy Tuttavia, l'A7 per 2018 duveria avè un "sette" Androidaspetta da u principiu. Duverebbe entre in u mercatu cù a versione 7.1.1, chì prubabilmente cuntene assai megliurenze interessanti. U telefunu duveria apparentemente avè un display 1080p, chì probabilmente serà un 5,7 "Super AMOLED. In u so corpu serà un processore octa-core 2,1 GHz, chì deve assicurà un rendiment veramente interessante. Se aghjunghjemu 4GB di memoria RAM è 32GB di memoria interna à questu, avemu un bellu pezzu di hardware di una media più alta.

Samsung-Galaxy-A7-2018-SM-A730x-418x540

Una di l'armi più forti di u mudellu A7 serà senza dubbitu a camera di megapixel 16 d'alta qualità nantu à u fronte, chì puderia ancu trattà e registrazioni video in risoluzione 4K. A camera posteriore apparentemente hà a stessa risoluzione, ma i so video sò "solu" in Full HD. Tuttavia, tuttu pò esse cumplitamenti differente. Quessi informace perchè apparsu in a basa di dati di u servitore GFXBench, in quale u prossimu Samsung hè chjamatu u mudellu A730x. Ancu s'è u nome pò parenu abbastanza chjaru, ùn pudemu micca cunfidà di elli XNUMX%. Tuttavia, questi informace servirà perfettamente per u primu schema di u prossimu smartphone.

samsung-galaxy-a7

U più lettu d'oghje

.