Chiudi annunziu

Ancu s'è Samsung hà fattu assai bè economicamente praticamenti in tuttu u mondu di pocu tempu, pudemu ancu truvà lochi chì sò quasi senza macchia. Per i stati più chjuchi, ùn importa micca tantu. Sfurtunatamente, ùn pudemu micca dì u listessu di u mercatu di smartphone in Cina. U mercatu ci hè unu di i più lucrativi in ​​u mondu, è u scopu di ogni impresa chì face affari in questa industria hè di duminà stu mercatu. Sfurtunatamente, Samsung hè fallimentu miserably.

Puderanu e relazioni internaziunali strette esse daretu à e vendite povere?

Ma chì hè u mutivu di a quota di u mercatu di smartphone di solu trè per centu in u sicondu trimestre di questu annu? I risposti sò abbastanza sèmplice. Prima, e relazioni di a Cina cù a Corea di u Sudu sò in un puntu di congelazione, è u risentimentu di i residenti lucali si sentenu versu i Coreani pò esse largamente riflessu in l'acquistu di un novu telefunu. Se pensate chì stu prublema di sicuru ùn affetta micca a vendita di telefuni, pruvate à risponde à una quistione simplice, per esempiu, se vulete cumprà un telefuninu fabbricatu in Russia. Probabilmente hà rispostu no. Avà imaginate nantu à una scala assai più grande è più "sharpened".

U sicondu prublema, chì prubabilmente ferisce Samsung assai più di e relazioni internaziunali, sò i pruduttori di smartphone chinesi. Puderanu pruduce mudelli quasi incredibili in quantu à u rapportu di prezzu / rendiment, chì i residenti lucali ponu sente. Grazie à i so prudutti, i pruduttori chinesi tenenu quasi un fabuloso 87% di u mercatu in e so mani. I pruduttori più impurtanti sò Huawei, Oppo, Vivo è Xiaomi. Sò ancu espansione rapidamente in altri paesi di u mondu è u so putere cresce di facto ogni ghjornu.

Solu Apple cuntinueghja, ma ancu ellu principia à limpà

L'unica cumpagnia straniera chì pò mantene un ritmu parziale cù i pruduttori di smartphones chinesi hè Apple. Tu sì u listessu ùn porta micca spettacularmente, cù a so parte di 8,5%, in ogni modu, indica chjaramente chì deve esse cunsideratu. Tuttavia, Samsung prubabilmente ùn vede micca numeri simili per un bellu pezzu. I so numeri volanu sempre più ripidi è da un rispettabile 7% in un periudu di tempu relativamente cortu hè ghjuntu à u digià citatu solu 3%.

Dunque, se Samsung ùn riesce à catturà l'attenzione di u mercatu cinese assai prestu è acquistà a clientela necessaria, unu di i mercati più lucrativi di u mondu chjuderà e so porte. Quantu tempu ci vuleria à apre di novu hè a cunvinzione di qualcunu. Tuttavia, una volta ch'elli chjude, ùn ci hè più ritornu

china-samsung-fb

Surghjente: coreaherald

U più lettu d'oghje

.