Chiudi annunziu

Hè cunnisciutu chì in l'ultimi anni i flagships Samsung sò stati pruduciutu in duie versioni di hardware. Una versione hè solu per u mercatu di i Stati Uniti è hè alimentata da un chipset Snapdragon, mentre chì u restu di u mondu funziona nantu à un chipset Exynos. Stu prublema hè causatu da a pulitica di patenti in America, chì simpricimenti ùn permette micca certe cose. Hè prubabilmente chjaru per tutti chì dui hardware diffirenti anu ancu un rendimentu diversu, ancu s'ellu sò in u stessu telefunu. Tuttavia, questu puderia esse a fine di l'annu prossimu.

Un modem LTE cù a stessa velocità hè solu u principiu

Anu filatu à a luce di u mondu informace, chì indicanu chì l'annu dopu u rendiment puderia esse unificatu almenu in a velocità di a cunnessione LTE. Infatti, u fornitore di chip di u mercatu di i Stati Uniti Qualcomm hà recentemente introduttu un novu modem LTE chì supporta a velocità di 1,2 Gb/s, è pare chì l'avete implementatu nantu à u so novu chipset di punta 2018 chì solu rende Samsung micca assai piacè. A versione americana seria significativamente avanti in questu rispettu. Tuttavia, l'ultime nutizie da a Corea di u Sud suggerisce chì i sviluppatori ci anu ancu ottinutu successu simili. Apparentemente, i telefoni venduti fora di i Stati Uniti utteneranu u stessu modem d'alta veloce. Almenu in questu rispettu, i clienti in u mondu ùn saranu micca favuriti in ogni modu.

Tuttavia, ci vole à capisce chì pussede un dispusitivu cù tali vitezza di trasferimentu viloci ùn significa micca veramente aduprà sta vitezza. In ultimamente, i fornituri è l'operatori anu l'ultima parola in questu sensu, senza u so supportu ùn pò micca fà tuttu questu. In ogni casu, hè un passu assai promettente in u futuru chì suggerisce chì pudemu vede prestu telefoni ugualmente putenti in u mondu.

1470751069_samsung-chip_story

Surghjente: Neowin

U più lettu d'oghje

.