Chiudi annunziu

Finu à a presentazione ufficiale Galaxy A Nota 8 resta però esattamente 22 ghjorni, ma hè digià più chè chjaru quali sò i so punti più forti. Unu di elli serà senza dubbitu una grande camera doppia chì Samsung presenterà in u so telefunu per a prima volta. Dopu tuttu, ancu Samsung stessu prumetti cose grandi da ellu.

U giant sudcoreanu hè cusì cuntentu di a so camera chì hà decisu di publicà una descrizzione dettagliata nantu à unu di i so siti web. informace circa alcune di e funzioni più interessanti di a camera doppia. Sicondu l'ultime informazioni, i clienti ponu aspittà, per esempiu, a funzione Smart Zoom, vale à dì triple zoom. I scatti zoomed-in sò veramente assai successu cù sta funzione è a so qualità ùn soffre micca troppu per via di u grande ingrandimentu. Tuttavia, hè necessariu di piglià in contu u fattu chì un certu percentinu di qualità serà persu cù u zoom digitale.

Una bella cosa chì Samsung hà prubabilmente un visu in parte da Apple rivali hè a funzione Refocus. Ella prova à fà chì l'imaghjini risultanti parevanu cum'è s'elli sò stati pigliati cù una camera SLR. Refocus misura a prufundità di u colpu catturatu, da quale poi evaluate l'editazione di a foto. In altre parolle, solu l'"impurtante" si distinguerà da a vostra foto è u restu serà persu in sfocatura.

Tirà in u bughju? Nisunu prublema

Samsung vede una grande mellura in e foto ancu in cundizioni di poca luce. U novu sensoru cattura significativamente più raghji di luce è cusì pò piglià ritratti megliu ancu in cundizioni di illuminazione cattiva. Dopu tuttu, pudete truvà a prova evidenti in a nostra galleria.

Se u novu telefuninu di Corea di u Sudu hè veramente cusì bonu in a fotografia, a cumpetizione averà e so mani piene per currisponde à questu. In ogni casu, avemu da sapè assai prestu. Finu à quì, tutte e speculazioni in questu sensu hè abbastanza inutile.

Cuncettu Galaxy Nota 8:

 

samsung-deep-blue-galaxy-nota-8-fb

U più lettu d'oghje

.