Chiudi annunziu

Avemu infurmatu parechje volte recentemente nantu à e vendite record di u giant sudcoreanu. Tuttavia, più è più venenu à a luce cù u tempu informace, chì spiega u so grande successu. Analisti di Strategy Analytics, per esempiu, anu publicatu statistiche uni pochi ghjorni fà, secondu chì Samsung hè diventatu u più grande fornitore di smartphones in l'America di u Nordu in u sicondu trimestre di 2017.

I dati mostranu chì a spedizione di i telefuni di Corea di u Sudu in u sicondu trimestre si ferma à quasi quattordici milioni di smartphones spediti. Solu per dà una idea, questu hè circa un terzu di e spedizioni totali di u telefuninu per u mercatu nordamericanu durante stu periodu. L'ultima volta chì Samsung hà sappiutu ottene tali numeri era in u 2014, ma da tandu hà piuttostu sbattutu cù spedizioni. Questu hè stata prubabilmente causata da a popularità di l'iPhones di a cumpagnia Apple. In ogni casu, u so supplyu, invece, hè cascatu significativamente in questu trimestre, è "solu" 10,1 milioni di unità sò andati à u mercatu.

Galaxy U S8 tira solu

Samsung hà cullatu cusì altu stu trimestre in gran parte per via di u successu solidu di i so novi navi di treni Galaxy S8 è S8+, chì vendenu megliu cà l'aspittatu. Sicondu Samsung, u novu flagship vende circa 15% megliu cà u so predecessore l'annu passatu. Finu a data, più di vinti milioni di unità sò stati venduti, chì hè un successu abbastanza solidu in circa trè mesi.

Tuttavia, hè necessariu di capisce chì Apple si ritarda daretu à Samsung in stu trimestre principarmenti per via di l'aspittà di i so clienti per l'arrivu di u novu iPhone 8. Hè duvuta à esse liberatu in u vaghjimu, è se tutte e previsioni chì predice u telefunu averà un hardware veramente eccezziunale. più prubabilmente diventerà un fenomenu subitu dopu à l'iniziu di vendita. Hè dunque logicamente vale a pena per i clienti Apple per aspittà un pocu di più è pensate s'ellu vale a pena l'investimentu più altu, o s'ellu preferiscenu unu di i mudelli "sette".

Samsung-Galaxy-S8-vs-Apple-iPhone-7-Plus-FBjpg

Surghjente: una novità

U più lettu d'oghje

.