Chiudi annunziu

Ùn importa micca l'applicazioni mobili chì ti piace, tutti anu una cosa in cumunu - mettenu una tensione à u rendiment di u vostru telefunu. Avast, u capu glubale in a sicurità di i dispositi digitale, hà preparatu un novu rapportu Avast Android Rapportu di Prestazione è Trend di l'App, chì mostra à l'utilizatori chì l'applicazioni eranu u rendimentu di u smartphone più limitante in u primu trimestre di 2017.

Avast hà classificatu l'applicazioni 20 "più fame" in basa di u so impattu nantu à a vita di a bateria, u spaziu di almacenamento è u drain di dati in u dispusitivu. A panoramica hè stata creata nantu à a basa di l'infurmazioni da più di 3 milioni d'utilizatori Androidua compara l'applicazioni più esigenti. Sta volta, trè novi applicazioni da Google, chì sò Ghjucà à a Musica, cunversazione a Google Docs. In quantu à a carica nantu à a memoria mobile, hà tradiziunale occupatu i primi ranghi Facebook, Instagram a Amazon.

Lista di l'applicazioni chì caricanu più Android (galeria annotata):

"Secunnu e statistiche (cumpagnie Gartner, nota ed.) vendita di smartphone cresce da 9,1% in l 'ultimu trimestre, è u mercatu hè sempre duminatu da i dispusitivi cù Androidem. In i telefoni intelligenti assequibili, certi elementi cum'è u almacenamentu sò spessu trascurati, cusì l'impattu di l'applicazioni individuali nantu à u rendiment di questi dispositi hè cruciale ". spiega Gagan Singh, presidente di a divisione mobile di Avast, aghjustendu: "Parechji di noi utilizanu u nostru smartphone per u travagliu, a cumunicazione cù a famiglia, l'orientazione, l'intrattenimentu, è per fà questu à u massimu, hè certamente bonu per sapè chì l'applicazioni usanu a più bateria, dati è spaziu di almacenamento di u dispusitivu".

Applicazioni apparsu in u ranking per a prima volta:

  • google talkback: Hè novu in a lista di l'applicazioni chì cumincianu automaticamente quandu u dispusitivu principia. Talkback hè ancu attivatu da una quantità di altre applicazioni, chì significa chì pò esse attivu ancu dopu à ripiglià u telefunu.

  • Google Play Music: Drena a bateria di u telefunu principalmente per via di u bloccu di publicità.

  • SHAREit: Questa app da Lenovo chì permette di sparte i schedari trà i dispositi hè dipendente da una reta Wi-Fi. Hè classificatu quartu in a lista di l'applicazioni più esigenti chì l'utilizatore accende.

  • Google Docs: Un editore di testu simplice hè classificatu secondu in a lista di l'applicazioni lanciate da l'utilizatore. L'app rallenta u dispusitivu u più quandu hè cunnessu à Google Drive via dati 3G o Wi-Fi.

  • Samsung Media Hub: In benchmarks, a so versione hè soprattuttu evaluata nantu à i vechji dispositi Samsung nantu à quale hè preinstallatu. L'utilizatori anu da sguassà a versione obsoleta è rimpiazzà cù l'ultima versione.

  • pianu Tiles 2: Testi fatti nantu à i mudelli Samsung Galaxy U S6 hà purtatu à a scuperta chì l'usu cuntinuu di sta app hà sguassatu a bateria di u telefunu in solu 3,5 ore.

I risultati di l'app di Google sò da nutà. Tutte e ottu applicazioni Google figuranu sia in u ranking di l'applicazioni 10 più esigenti chì sò attivati ​​da l'utilizatore stessu, sia in u ranking di quelli chì sò lanciati automaticamente à l'iniziu. Samsung, ancu, hà a manu suprana nantu à i dui listi cù e so sette app. I risultati pò esse duvuta à u fattu chì sia l'applicazioni Google è Samsung sò in i dispositi cù Androidsò spessu preinstallati. U trio problematicu trà i messageri, chì pò esse truvatu in u TOP ten, hè custituitu da un anticu. ChatOn, Google Hangouts a LINEA: Chjami è Missaghju gratuiti.

Trà l'applicazioni chì anu vistu migliurà in u primu trimestre era u messaggeru di stampa chjaranunzi_, rete suciale Facebook o lettore di musica nirvana. Paragunatu à l'ultimu trimestre, quandu e trè app eranu a più grande carica nantu à i dispositi, avà appariscenu in i ranchi più bassi di i charts. L'app hè ancu degne di menzione Musica.ly, chì avà ùn hè micca apparsu in alcuna di e liste.

  • Una applicazione di pulizia è ottimisazione pò aiutà vi cun un megliu rendimentu di u vostru smartphone è l'applicazioni installate in questu AVG Cleaner per Android.

Avast android prestazioni di l'app FB

surghjente: Avast

U più lettu d'oghje

.