Chiudi annunziu

Ùn hè micca sicretu chì i telefunini di u giant sudcoreanu per i Stati Uniti utilizanu prucessori diffirenti di quelli chì si trovanu in i telefoni per u restu di u mondu. Stu fattu hè causatu da a pulitica di patenti di Qualcomm, chì mette i so prucessori in Samsung americani invece di Exynos di Samsung. Tuttavia, questu hà causatu qualchì problema in u passatu. Ci era voce chì dicenu chì stu cambiamentu hà avutu un effettu visibile nantu à u funziunamentu di u listessu telefunu. Certi testi anu ancu parzialmente dimustratu u dirittu. Stu prublema avissi, però, in u casu di un novu Galaxy A Nota 8, chì duveria esse presentata à mè in nove ghjorni in New York, ùn deve micca accadutu.

I risultati di Benchmark apparsu in Internet uni pochi ghjorni fà, chì mostranu valori quasi identichi per i dui telefoni. Allora cumu anu fattu i dui telefoni? U telefonu equipatu cù un processore Snapdragon 835 hè un pocu peghju. In a prova, hà puntuatu 1815 punti in single-core è 6066 punti in multi-core. U so "cuncurrente" hà puntuatu 1984 punti per un core, è 6116 punti per parechji core.

Più fughe Galaxy Nota 8:

Allora s'è vo site unu di quelli clienti chì pensavanu à a Nota 8, ma sò stati scacciati da u pensamentu chì u so telefunu puderia esse ligeramente peggiu di quellu vendutu in i Stati Uniti, pudete rilassate. Sta situazione ùn deve esse micca, almenu per questu annu, è i telefoni veramente identichi anu da ghjunghje à u mercatu, in quale u più grande fattore di differenziazione serà u nome di a cumpagnia stampata nantu à u chip. Tuttavia, puderemu cunfirmà questu cun certezza assoluta solu dopu à qualchì tempu hè passatu dopu l'iniziu di vendita.

nota-8-benchmark
Galaxy Nota 8 rende leak FB

U più lettu d'oghje

.