Chiudi annunziu

Puderete pensà chì tutti i sicreti nantu à ciò chì hè da vene sò digià fora Galaxy Nota 8 fora. Eppuru, ancu in l'ultimi ghjorni prima di a so prestazione, si sò sbarcati informace riguardu à u so equipamentu, chì sò più chè interessanti. Per esempiu, hè apparsu pocu tempu fà missaghju, chì dichjara chì a nova Nota avarà una camera assai megliu di ciò chì avemu aspittatu inizialmente.

Finu à avà, era largamente previstu chì a camera doppia, chì a Nota 8 purterà cum'è a prima per Samsung, hà da esse duie lenti 12 MPx. Tuttavia, sicondu l'ultimi rapporti, invece di una sola lente 12 MP, apparirà una lente 13 MPx. A camera deve ancu avè una stabilizazione ottica di l'imaghjini d'alta qualità è deve funziunà cum'è un teleobiettivo chì furnisce un zoom otticu doppiu.

Cuncettu Galaxy Nota 8:

Foto cum'è SLR

A qualità di a camera deve esse cumpletata da un software veramente sofisticatu, chì deve offre una quantità di grandi opzioni dopu à piglià ritratti. À l'aleatoriu, pudemu mintuvà, per esempiu, a pussibilità di un preset per piglià ritratti in un ambiente pocu illuminatu o u modu di ritrattu, chì pudete sapè da l'ultimu iPhone 7 Plus, per esempiu.

Se sta tecnulugia si prova, si pò suppone chì serà ancu aduprata in futuri flagships in l'anni à vene. In ogni casu, Samsung piacerebbe usà camere doppie in i telefuni mid-range, chì certamenti seranu accolti da una grande parte di a clientela.

Videremu ciò chì Samsung vene cù u prossimu mercuri à a presentazione ufficiale di u novu Galaxy Nota 8 tira fora. In ogni casu, hè digià chjaru chì questu serà un veramente un dispositivu di punta chì pò esse impregnatu solu cù una camera megliu o gadgets simili.

Galaxy-Note-8-TechnoBuffalo-FB

U più lettu d'oghje

.