Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu u lanciu di u Samsung T5 Portable Solid State Drive - l'ultime unità di u solid state portable (PSSD) chì aumenta a prestazione di i dispositi di almacenamiento esterni. Custruitu annantu à a tecnulugia V-NAND (Vertical-NAND) di Samsung, u T5 offre una velocità di trasferimentu superiore cù a sicurezza di dati criptati in un disignu compactu è durable, chì facilite l'accessu à i so dati più preziosi in ogni locu è in ogni momentu.

"Samsung hà spintu i limiti di l'almacenamiento portable è SSD dapoi anni, è u SSD Portable T5 cuntinueghja u nostru legatu di dirigenza è innovazione". disse Un-Soo Kim, Senior Vice President di Brand Product Marketing, Memory Business in Samsung Electronics. "Semu cunfidenti chì l'unità T5 supererà l'aspettattivi di i cunsumatori di almacenamentu esternu offrendu velocità più veloci è un disignu robustu chì hè ligeru è si adatta comodamente in a vostra sacchetta. Hè u almacenamentu portatile ideale per i cunsumatori è i prufessiunali chì cercanu un dispositivu veloce, durable è sicuru ".

Assicurendu una velocità incredibile di finu à 540 MB / s - finu à 4,9 volte più veloce di i prudutti HDD esterni - u novu SSD T5 hè destinatu principalmente à i prufessiunali di l'affari, i fotografi, i videomakers, i prufessiunali creativi è l'utilizatori di cuntenutu voluminosu quandu anu bisognu di furnisce. accessu immediatu è faciule à i dati. Cù dimensioni di 74 x 57,3 x 10,5 millimetri è un pesu incredibbilmente ligeru, u T5 hè ancu più chjucu cà a carta di visita media è si mette comodamente in a palma di a manu. U casu d'aluminiu vene in duie finiture di superficia differenti - Deep Black (modelli 1TB è 2TB) è Alluring Blue (mudelli 250GB è 500GB).

Senza parti in muvimentu è un quadru internu resistente à i scossa, u T5 dà à l'utilizatori un sensu di sicurità postu chì pò resiste à spruzzi d'acqua accidentali è ancu gocce da una altezza di dui metri. Basatu nantu à a criptografia di dati hardware AES 256-bit, u software Samsung Portable SSD per PC è Mac permette di cunfigurà facilmente i paràmetri di sicurezza è uttene l'ultime aghjurnamenti di firmware è software. L'applicazione mobile hè ancu dispunibule per smartphones è tablette cù u sistema Android per ancu più cunfortu. Inoltre, u T5 include dui cables di cunnessione - USB-C à C è USB-C à A - per una cumpatibilità rinfurzata cù parechji dispositi diffirenti.

U T5 vene cun una garanzia limitata di trè anni è hè dispunibule in u mondu sanu da u 15 d'Aostu. Prezzi di vendita suggeriti:

  • Versione 250GB - CZK 3
  • Versione 500GB - CZK 5
  • Versione 1000GB - CZK 12
  • Versione 2000GB - CZK 22

Specificazioni tecniche di u Samsung SSD T5:

Specifiche tecniche Samsung T5
Samsung Portable SSD T5 FB

U più lettu d'oghje

.