Chiudi annunziu

Samsung hà patentatu un smartphone cù un trasmettitore di respirazione integratu. U smartphone deve avè un "sensore di gas" chì serà ancu capaci di funziunà cum'è un microfonu. A patente mostra ancu una opzione in quale u trasmettitore di respirazione hè integratu in u S-Pen.

U sensoru di gasu puderà analizà u respiru di una persona è trasmette tuttu informace smartphone. Tandu vi mustrarà quante parti per milione avete in u sangue. U trasmettitore di respirazione pò ancu esse custruitu in u telefunu, secondu a patente, chì facilità assai a trasmissione di u dispusitivu.

Hè ancu interessante chì l'apparatu di respirazione pò travaglià ancu mentre chjama. In l'imaghjini in a galeria, pudete vede u S-Pen inclinatu versu a bocca di una persona. Una nota hè stata aghjunta à a foto: "Sparà durante una chjama". Questa funzione puderia esse una bona difesa contr'à e chjama drunk, chì a ghjente spessu dispiace.

U sicondu scopu di u stylus hè di prevene a guida drunk. Basta respira nantu à u S-Pen per sapè s'ellu pudete guidà o s'ellu ci vole à chjamà un taxi.

Ùn ci hè micca una data precisa quandu Samsung introduverà sta funzione. Ma vi tenemu infurmatu di tuttu.

Risorse: patentamenteapple.net a techshout.com

6a0120a5580826970c01bb09b8f97a970d-800wi

U più lettu d'oghje

.