Chiudi annunziu

Hè quì. Presentazione di u novu phablet Galaxy A Nota 8 hè digià pichja à a porta. Avemu pruvatu à mantenevi aghjurnatu cù tutte l'infurmazioni è e fughe da u so sviluppu è a produzzione in l'articuli nantu à u nostru situ web. Tuttavia, dopu à l'inundazione di ogni tipu di speculazione è infurmazione, avete sempre una visione generale di ciò chì aspetta da u novu telefunu? Se u vostru ùn hè micca, ricapite tuttu cun noi informace, chì duvete sapè prima di a prestazione prevista di a settimana prossima.

Data di prestazione prima

Una di e cose più impurtanti chì avete bisognu di sapè hè a data di u spettaculu. Questu hè digià pianificatu da Samsung stessu 23 d'aostu in New York. Sembra prestu? Iè avete ragione. L'ora originale di a presentazione duvia esse circa un mesi dopu, ma durante l'estiu, Samsung hà decisu di posponà a data sana, apparentemente per via di a presentazione di l'iPhone 8 in settembre. Questa mossa duveria furnisce i Sudcoreani cù u principiu necessariu in vendita. Sè Samsung prisenta u so Note 8 à u listessu tempu cum'è iPhonem, certi di i so utilizatori pudia cambià à un cuncurrenti.

Pantalla di u telefunu

Una di l'armi principali di tuttu u telefunu. U grande display AMOLED chì a Nota 8 hà da esse prubabilmente 6,3 "o 6,4" cù una risoluzione di 1440 x 2960 pixel. In l'ultimi ghjorni, ci hè ancu una speculazione attiva nantu à e tecnulugia chì puderia sustene. Per esempiu, l'ultimi rapporti dicenu chì avarà a tecnulugia Force Touch, chì hè simile à u 3D Touch d'Apple. A visualizazione averebbe dunque a capacità di reagisce in modu diversu à certi impulsi di pressione. U sognu di tutti i fan di Samsung hè ancu l'integrazione di un lettore di impronte digitali in a visualizazione. Tuttavia, simu piuttostu scettichi in questu rispettu è pensemu chì se Samsung hà sappiutu implementà sta tecnulugia, avaristi digià. Galaxy S8. Probabilmente videremu una suluzione classica per sta tecnulugia cù un locu in u spinu vicinu à a lente di a camera.

Camera

Un'altra grande attrazione chì puderia attruverà assai persone à Samsung. Sicondu tutte l'infurmazioni dispunibuli, stu mudellu avarà infine una camera doppia. Duverebbe purtà piena di caratteristiche interessanti è gestisce e foto veramente d'alta qualità. Hè da nutà, per esempiu, u modu di ritrattu, chì Samsung hà pigliatu in prestito da u so cuncurrente Apple, o a capacità di stabilisce un modu chì faci facilmente manighjà a fotografia ancu in cundizioni di poca luce. Ultimu informace parlanu ancu di u fattu chì avemu da vede qualcosa assai interessante cù a camera doppia. Una lente serà una lente wide-angle 12 Mpx è l'altru Teleobiettivo da 13 Mpx. Stabilizazione ottica hè una materia di sicuru per sta camera.

A camera frontale deve allora offre u listessu cum'è u Galaxy S8 8MP. Tuttavia, ùn vulia micca speculà più nantu à a camera. Siccomu e so funzioni sò largamente influenzate da u so software, pudemu ancu esse surprised assai.

Dimensioni di u telefuninu

Siccomu hè un phablet, e so dimensioni più grande probabilmente ùn vi sorprenderanu micca. I rumuri sò finu à quì nantu à 162,5 mm in altezza, 74,6 mm in larghezza è 8,5 mm in spessore. Da queste dimensioni, hè cusì chjaru chì questu serà un pezzu veramente massiu. Tuttavia, sicondu certi fonti, hè ancu pussibule chì ghjunghje à dimensioni significativamente più grande. A ghjudicà da a dimensione di a visualizazione è di tutti i resi dispunibuli, mi piacerebbe personalmente più di più versu i citati 16,2 cm x 7,4 cm x 0,8 cm. Una dimensione più grande seria una materia assai micca compacta.

Sè site interessatu in e versioni di culore, probabilmente ùn sarete micca delusi. Da u principiu, u telefunu deve esse vendutu in Midnight Black, Maple Gold è novi varianti Blue Deep Sea. L'ultima ombra citata hè completamente nova in a cartera di Samsung. Ancu s'ellu hà digià prisentatu telefoni blu uni pochi di volte, eranu sempre un passu più chjaru o più scuru.

Batterie

U stumbling block di a generazione precedente deve esse perfettu in questu mudellu. Informace anche si parlanu di una capacità più bassa, u telefunu deve esse un pocu più ecunomicu è cusì stu deficit ùn deve esse troppu significativu. Hè veru, però, chì più di 3300 mAh, chì a bateria duverebbe avè prubabilmente, si adatta à a grande Nota 8 assai più. Per d 'altra banda, grazia à a bateria più chjuca, pudemu esse felici di a so sicurità. Questu hè avà verificatu cù una prova di ottu fattori, è hè quasi impussibile per l'avvenimenti di l'annu passatu per ripetiri. È per ùn scurdà, u supportu per a carica wireless hè una materia di sicuru per a nova Nota 8.

Cuncettu Galaxy Nota 8 cù è senza lettore à u spinu (TechnoBuffalo):

 

 

U core di u telefunu

In quantu à u processatore, Samsung hà righjuntu l'exynos pruvucatu 8 dopu à u successu di u S8895 in questu casu ancu i clienti in i Stati Uniti riceveranu un telefunu cù un processatore Snapdragon 835.

A diferenza in i prucessori era un tema assai discutitu in l'anni precedenti. Sicondu e fughe di benchmark in ogni modu, pare chì ùn ci hè micca differenzi significativu trà i telefoni questu annu, cusì i clienti ponu cumprà u telefunu in u so paese cun tranquillità.

Sistemi di sicurità

Cum'è aghju digià scrittu in e linee discutendu a visualizazione, Galaxy Nota 8 portarà un sensoru di impronte digitali classicu. Sicondu tutte l'infurmazioni, pudemu truvà in u locu classicu vicinu à a camera, chì pò esse abbastanza limitante per certi utilizatori. Sfurtunatamente, Samsung hà assai prubabilmente micca ancu pussutu implementà sta tecnulugia in a visualizazione, per quessa, ùn ci hè più solu suluzione.

Pudete almenu gode di u novu scanner di iris è a funzione di ricunniscenza facciale. Allora se u lettore di impronte digitali in u vostru spinu ùn vi cunvene micca, pudete definitivamente sceglie u vostru da l'altri alternattivi.

Memoria

U novu Note 8 duveria ottene 2 GB di RAM più cà u flagship S8. Questa migliione deve avè un effettu significativu nantu à u funziunamentu di u telefunu. Tuttavia, scopreremu se questu serà veramente u casu in e settimane à vene.

In quantu à a memoria interna, sicondu certi stime, puderia ghjunghje sin'à una assai piacevule 256 GB. Tuttavia, altre voci, à u cuntrariu, parlanu di "solu" 64 GB. Tuttavia, alcune fughe di hardware indicanu ancu a seconda variante. Ma Samsung metteria una quantità di almacenamentu cusì pocu in un telefunu cusì aspettatu?

Cena

Ancu s'ellu Samsung hà prubabilmente pensatu à questu per un bellu pezzu, ùn hà ancu vistu a luce di u ghjornu. Tuttavia, in generale, qualcosa di circa 1000 euro hè previstu. Se questu hè veramente u casu, u pezzu di u puzzle chì parlava di a presentazione prima per via di l'iPhone 8 chì hè stata catturata s'adattarà perfettamente in tuttu u mosaicu. Un prezzu simili pò esse aspittatu ancu per ellu, cusì hè logicu chì l'utilizatori piglianu decisioni basati nantu à u hardware. Tuttavia, s'è a Nota 8 falters un pocu in lu, ci vole à vince nantu à i so utilizatori prima di u telefonu Apple hè lanciata.

Variante per duie carte SIM

Uni pochi ghjorni fà sò apparsu in Internet informace, chì sustene chì a nova Nota 8 hà ancu avè una variante per duie carte SIM. Un telefunu cù supportu per duie carte SIM ùn saria nunda di novu per u giant sudcoreanu. Finu a ora, però, li hà vindutu solu cù u processatore Exynos, chì hà limitatu assai a so distribuzione. Hè difficiuli di dì s'ellu oseranu fà un passu simili quist'annu.

Cuncettu Galaxy Nota 8:

 

Spergu chì stu riassuntu vi hà datu una stampa u più precisa pussibule di ciò chì pudemu veramente aspittà u marcuri prossimu. Avemu infurmatu nantu à u telefunu u ghjornu di a liberazione è in i ghjorni dopu è vi purteremu tutte l'infurmazioni dispunibili informace cum'è nantu à un platu d'oru.

samsung-galaxy-nota-8-fb

U più lettu d'oghje

.