Chiudi annunziu

Nisuna speculazione circa Galaxy A Nota 8 ùn hè ancu cunfirmata. In ogni casu, tutte e filtrazioni indicanu chì u novu pruduttu da a stalla di Samsung offre una camera duale è diventerà cusì u primu smartphone di u giant sudcoreanu chì vanta duie camere in u spinu. Dopu tuttu, questu hè avà cunfirmatu indirettu da Samsung stessu. A cumpagnia hà publicatu dui novi video nantu à u so canale ufficiale di YouTube chì sbulicanu sottilimente a notizia di a prossima Nota 8.

U primu di elli fucalizza nantu à e funzioni chì u telefunu offre grazia à e duie lenti di càmera. U video suggerisce chì a Nota 8 serà capace di travaglià cù a prufundità di campu, sfondendu in modu efficace u sfondate è mette in risaltu u primu pianu. Per esempiu, u modu Ritrattu nantu à l'iPhone 7 Plus funziona a stessa manera. A seconda funzione deve esse u zoom otticu, chì u telefunu serà capace di grazia à a diversa lunghezza focale di e camere individuali.

Samsung hà ancu publicatu un teaser chì punta à u S Pen. I stylus sò sempre stati assai populari cù i telefoni di a serie Note, è per quessa hè assai prubabile chì un novu stylus vinarà cù u novu smartphone, chì certamenti offre funzioni più avanzate.

Galaxy A Nota 8 deve esse presentata ufficialmente stu marcuri 23 d'Aostu. Samsung hà da tene stu avvenimentu in New York. Informace Ampararemu ancu nantu à i prezzi è a dispunibilità solu à l'avvenimentu. U prezzu stimatu di u smartphone hè più di $ 1000 è deve esse dispunibule una settimana dopu a presentazione.

Fighjate i video:

news-0801-samsungnote8

Surghjente: sammobile.com

U più lettu d'oghje

.