Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu pocu fà chì u so assistente vocale Bixby hè avà dispunibule in più di 200 paesi è territorii in u mondu, chì permettenu à milioni di cunsumatori di gode di i benefici di interazzione più intelligente cù i so telefoni. In più di a Corea di u Sudu è i Stati Uniti, i cunsumatori in i paesi di u mondu, cumpresu a Gran Bretagna, l'Australia, u Canada è l'Africa Sudafrica, sò avà uttene a capacità di utilizà una interfaccia di telefuninu intelligente chì li permette di fà e cose più veloce è più faciule. L'assistente vocale serà dispunibule in inglese è in Cechia è nantu Slovacchia.

L'assistente vocale Bixby, chì attualmente sustene l'American Inglese a Coreanu, permette di utilizà u vostru smartphone in modu più efficace è persunalizà i so cuntrolli cù Comandamenti Rapidi. Sta funzione vi permette di creà facilmente u vostru propiu cumandamentu di voce chì pò esse usatu invece di una sequenza custituita da unu o più cumandamenti. Per esempiu, pudete aduprà u cumandamentu "bona notte", chì agisce cum'è una scurciatoia per accende u modu Ùn disturbate micca, ponendu l'alarma à 6:00 a.m. è attivendu u modu di visualizazione di notte.

Bixby capisce ancu u discorsu normale è hè capaci di ricunnosce quandu fate dumande è quandu dà cumandamenti. Per esempiu, sè vo pigliate una foto è poi dite à l'assistente Bixby per "mandà l'ultima foto à a mo mamma", Bixby hà da capisce i cumandamenti ligati à e diverse app, è hà da sapè ancu ciò chì foto chì vulete dì è l'invià à a vostra mamma. Grazie à Bixby chì capisce a lingua naturale, u cuntrollu di u telefunu hè più faciule è assai più intuitivu. Grazie à a tecnulugia d'apprendimentu interattivu di a macchina chì utilizeghja e rete neurali, Bixby hà da migliurà cù u tempu mentre ampara à ricunnosce e vostre preferenze persunale è a manera di parlà.

L'assistente vocale di Bixby hè unicu perchè hè una interfaccia intelligente, micca solu una app standalone. Una volta chì u supportu Bixby hè aghjuntu à qualsiasi app, quasi ogni azzione chì pò esse fatta in quella app via voce, toccu, o testu pò esse fatta attraversu Bixby.

Bixby cz sk FB

U più lettu d'oghje

.