Chiudi annunziu

Sè vo site un fan di u giant di l'elettronica sudcoreana Samsung, avete sicuramente registratu u so novu Notebook 9 pro in l'ultimi mesi, chì includeva u S Pen, una penna speciale. Hè guardatu in un slot dedicatu sottu à u teclatu è dà à u so utilizatore una opzione di cuntrollu veramente grande. U mudellu era ancu assai decentemente equipatu cù hardware. In più di u processore Intel Core di 7th generazione, hà ancu avutu 8 GB di RAM o un discu SSD 256 GB. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì hà guadagnatu i so clienti trà l'enorme cumpetizione.

A cumpagnia sudcoreana hè ben cunuscenza di u successu di u so laptop è per quessa hà decisu di preparà a so versione aghjurnata. Duverebbe offre à i so utilizatori un hardware significativamente megliu è parechje altre migliure. Trà i più interessanti hè l'integrazione di u processore i8 di generazione 7th da Intel, chì duverebbe purtà un rendimentu di 40% più altu. Dopu tuttu, a nova generazione di questi processori hè stata cuncepita per un supportu migliuratu per a realtà virtuale è travaglià cù l'imaghjini 4K, per quessa, ùn avete micca preoccupatu di perdite di rendiment durante operazioni più esigenti.

U novu Notebook 9 averà una cerniera di 360 gradi, chì vi permetterà di turnà a so visualizazione praticamente in ogni modu chì vulete. Cù un muvimentu simplice, per esempiu, pudete turnà in una tableta decentu, perchè u touch screen hè una materia di sicuru.

librettu 9-2

Samsung ùn hà ancu cunfirmatu a data esatta di liberazione, ma hè prubabile di fà in i ghjorni à vene. Tuttavia, hè difficiule di dì quandu ellu decide di fà stu passu. In quantu à u prezzu, avemu sempre in lotta cun questu. U mudellu precedente hè vindutu per un decentu $ 1099 in a versione 13 " è $ 1299 in a cunfigurazione megliu è 15 ". U prezzu di u mudellu aghjurnatu pò dunque esse previstu ligeramente sopra à stu limitu.

laptop 9

Surghjente: una novità

U più lettu d'oghje

.