Chiudi annunziu

Samsung hà svelatu u phablet tantu aspittatu oghje in a so cunferenza Unpacked in New York Galaxy Note8, u telefunu Note di a nova generazione pensatu per quelli chì volenu fà e cose in un formatu più grande. Dopu à u so fratellu maiò - Galaxy S8 - principarmenti ereditatu a visualizazione Infinity è cusì ancu u buttone di casa di u software cù a risposta di vibrazione. Ma avà aghjusta una camera doppia, un stylus S Pen mejoratu, una cooperazione megliu cù DeX è, infine, un rendiment notevolmente più altu.

Grande display infinitu

Galaxy U Note8 vanta una visualizazione chì supera tutti i mudelli Note precedenti in dimensione. Grazie à u corpu magre, u telefunu pò ancu esse cunfortu in una manu. A visualizazione Super AMOLED Infinity cù una diagonale di 6,3-inch è una risoluzione Quad HD + vi permette di vede più, è u menu hè obligatu à scrollà u cuntenutu mostratu mentre utilizate u telefunu. Galaxy Note8 furnisce più spaziu per fighjà, leghje o disegnu, facendu u telefunu perfettu per a multitasking.

Nota chì l'utilizatori anu longu pussutu prufittà di a funzione Multi Window per vede parechje finestri, chì li permettenu di fà parechje cose à una volta. telefonu Galaxy U Note8 presenta una nova funzione App Pair chì permette à l'utilizatori di creà e so propiu coppie di app in u bordu di u screnu è poi facilmente eseguisce duie app à u stessu tempu. Per esempiu, pudete vede un video mentre mandate i vostri amichi o inizià una teleconferenza mentre vede e dati o materiali chì vulete discutiri.

S Pen migliuratu

Dapoi u so lanciu iniziale, u S Pen hè diventatu unu di i segni distintivi di i telefoni Note. À u mudellu Galaxy Note8 offre pussibulità completamente novi cù u S Pen per scrive, disegnà, cuntrullà u telefunu, o cumunicà cù l'amichi. A penna hè dotata di una punta più fina, hè più sensible à a pressione3 è offre funzioni chì permettenu à l'utilizatori di sprimesi in modi chì nisun stylus o smartphone hà mai offertu.

Quandu a cumunicazione solu di testu ùn hè micca abbastanza, Live Message permette di sprime a vostra persunalità in un modu unicu è di creà storie convincenti. Per mezu di u telefunu Galaxy Note8 vi dà a capacità di sparte testi è disegni animati nantu à e plataforme chì supportanu l'imaghjini GIF animati (AGIF). Hè un modu sanu novu di cumunicà cù u S Pen - pudete aghjunghje freschezza è emozione à i vostri messagi, respirandu a vita vera in elli.

A funzione Always On Display permette à l'utilizatori di u telefuninu di visualizà continuamente l'infurmazioni selezziunate nantu à a visualizazione Galaxy mantene una panoramica constante di e notificazioni senza avè da sbloccare u telefunu. À u mudellu Galaxy Nota 8 sta funzione hè avà ancu più perfetta. A funzione Screen Off Memo per piglià note mentre a schermu hè chjusa permette di creà finu à un centu pagine di note immediatamente dopu avè eliminatu a S Pen da u telefunu, pin note à a visualizazione Sempre On, è edità note direttamente nantu à questa visualizazione.

Per l'utilizatori chì viaghjanu à l'esternu o visitanu siti web in una lingua straniera, a funzione Traduci mejorata permette di traduzzione di u testu selezziunatu semplicemente tenendu u S Pen sopra u testu, dopu chì a traduzzione di micca solu parolle individuali, ma ancu di frasi intere in fin'à. 71 lingue seranu affissate. In questu modu, l'unità di misura è e valute straniere ponu ancu esse cunvertite immediatamente.

Camera doppia

Per a maiò parte di i cunsumatori, una di e cose chì si focalizeghjanu più quandu cumprà un novu telefunu hè a camera. In u campu di e camere installate in i telefunini, Samsung appartene à a cima assoluta è in u telefunu Galaxy U Note8 mette i cunsumatori in manu di a camera più putente mai offerta da un smartphone.

Galaxy U Note8 hè equipatu di duie camere posteriori cù una risoluzione di 12 megapixels. E duie camere, vale à dì una camera cù una lente d'angolo largu è una lente telephoto, sò dotate di stabilizazione ottica di l'imagine (OIS). Sia chì esplorate una nova cità o solu currendu intornu à u vostru giardinu, OIS vi permette di catturà immagini più nitide.

Per a fotografia più esigenti, sustene u telefunu Galaxy A funzione Live Focus di Note8, chì vi permette di cuntrullà a prufundità di campu aghjustendu l'effettu sfocatura in modalità di vista previa ancu dopu avè pigliatu a foto.

In u modu di Dual Capture, e duie fotocamere posteriori piglianu una foto à u stessu tempu, è pudete salvà e duie foto - un colpu ravvicinatu cù l'obiettivu teleobiettivo è un colpu grandangolo chì cattura tutta a scena.

L'obiettivo grandangolare presenta un sensore Dual Pixel cù autofocus veloce, cusì pudete catturà immagini più nitide è più chiare ancu in poca luce. Galaxy U Note8 hè ancu equipatu di una camera frontale di 8 megapixel di prima qualità è autofocus intelligente, chì apprezzerete quandu pigliate selfie è videochiamate.

Una galassia di funziunalità è servizii

Galaxy U Note8 si basa nantu à u legatu di a serie Galaxy - una cullizzioni di funzioni è capacità uniche chì inseme anu ridefinitu a nova sperienza mobile:

  • Resistenza à l'acqua è a polvera: Quattru anni fà, Samsung hà introduttu u primu dispositivu waterproof Galaxy. È oghje pudete uttene u vostru Note è S Pen cù resistenza à a polvera è à l'acqua (IP684) pigliate quasi in ogni locu. Pudete ancu scrive nantu à una mostra umida.
  • Carica wireless rapida: Dui anni fà avemu introduttu u primu dispusitivu Galaxy cù carica wireless. Galaxy Note8 supporta l'ultime opzioni di carica wireless, cusì pudete carricà u vostru dispositivu rapidamente è convenientemente5, senza avè à mess with porti o fili.
  • Sicurezza: Galaxy U Note8 offre una gamma di opzioni di autentificazione biometrica - cumprese iris è impronte digitali. Samsung Knox6 furnisce una sicurità chì risponde à i paràmetri di l'industria di difesa, à u livellu di u hardware è di u software, è grazia à u Secure-Folder, mantene e vostre dati persunali è di travagliu separati.
  • Prestazione senza compromessi: Cù 6GB di RAM, un processore 10nm è memoria espansibile (finu à 256GB), avete u putere chì avete bisognu per navigà in u web, streaming, ghjucà ghjochi è multitask.
  • Una sperienza mobile innovativa: Samsung DeX vi permette di travaglià cù u vostru telefunu cum'è avete in un computer desktop. Pudete guardà i fugliali nantu à u vostru dispositivu, fate u vostru travagliu in viaghju, è aduprà Samsung DeX quandu avete bisognu di una schermu ancu più grande. Galaxy U Note8 include l'assistente vocale Bixby7, chì vi permette di utilizà u vostru telefunu più intelligente; ampara da voi, migliurà cù u tempu, è vi aiuta à fà più. 

Prestazione mobile, produtividade è sicurità

Cù funzioni avanzate chì aumentanu u rendiment, a produtividade è a sicurità per una larga gamma di industrii, simplificà u modu di travaglià, avanza. Galaxy Innuvazione cummerciale Note8 à u prossimu livellu:

  • S Pen migliorata per l'affari: U S Pen permette à i prufessiunali di fà ciò chì altri smartphones ùn ponu micca, cum'è piglià note discretamente cù Screen Off Memo, o aghjunghje rapidamente cumenti à i documenti è annotate e foto.
  • Autentificazione senza cuntattu: Galaxy U Note8 offre scanning di l'iris per i prufessiunali - cum'è i prufessiunali sanitari, di custruzzione o di sicurità chì si ponu truvà in una situazione induve anu bisognu di sbloccare u so telefunu senza passà in u screnu o piglià una impronta digitale.
  • Opzioni d'interfaccia DeX mejorate: Galaxy Note8 supporta l'interfaccia Samsung DeX per quelli chì anu bisognu di cuntinuà à cuntinuà u travagliu iniziatu in un dispositivu mobile nantu à un computer desktop - sia in u campu, in l'uffiziu o in casa.

Specificazioni cumplete:

 Galaxy Note8
MostraSuper AMOLED da 6,3 pollici cù risoluzione Quad HD+, 2960 x 1440 (521 ppi)

* Schermo misuratu in diagonale cum'è un rettangulu pienu senza sottrazione di anguli arrotondati.

* A risoluzione predeterminata hè Full HD +; ma pò esse cambiatu à Quad HD + (WQHD +) in i paràmetri

CameraPosteriore: camera doppia cù stabilizazione d'imaghjini ottica doppia (OIS)

- Grandangolo: 12MP Dual Pixel AF, F1.7, OIS

- teleobiettivo: 12MP AF, F2.4, OIS

- Zoom otticu 2x, zoom digitale 10x

Frontale: 8MP AF, F1.7

corpu162,5 x 74,8 x 8,6 mm, 195 g, IP68

(S Pen: 5,8 x 4,2 x 108,3 mm, 2,8 g, IP68)

* A resistenza à a polvera è à l'acqua hè classificata IP68. Basatu nantu à e teste realizate per immersione in acqua fresca à una prufundità di 1,5 m per un massimu di 30 minuti.

Processore di l'applicazioneOcta-core (2,3GHz quad-core + 1,7GHz quad-core), 64-bit, processore 10nm

* Pò varià per u mercatu è l'operatore mobile.

Memoria6 GB di RAM (LPDDR4), 64 GB

* Pò varià per u mercatu è l'operatore mobile.

* A dimensione di a memoria di l'utilizatori hè menu di a capacità di memoria tutale perchè una parte di l'almacenamiento hè aduprata da u sistema operatore è u software chì esegue diverse funzioni di u dispusitivu. A quantità attuale di memoria di l'utilizatori varierà da u trasportatore è pò cambià dopu un aghjurnamentu di u software.

carta SIMSIM unica: un slot per Nano SIM è un slot per microSD (finu à 256 GB)

Hybrid Dual SIM: un slot per Nano SIM è un slot per Nano SIM o MicroSD (finu à 256 GB)

* Pò varià per u mercatu è l'operatore mobile.

Batterie3 mAh

Carica wireless cumpatibile cù i standard WPC è PMA

Carica rapida cumpatibile cù u standard QC 2.0

OSAndroid 7.1.1
RetiLTE cat. 16

* Pò varià per u mercatu è l'operatore mobile.

ConnettivitàWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2,4/5 GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024 QAM

Bluetooth® v 5.0 (LE finu à 2 Mbps), ANT+, USB type C, NFC, navigazione (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*)

* A cobertura Galileo è BeiDou pò esse limitata.

PagamentiNFC, MST
SensoriAccelerometru, Barometru, Lettore di impronte digitali, Giroscopiu, Sensore Geomagneticu, Sensor Hall, Sensore di Frequenza Cardiaca, Sensore di Prossimità, Sensore di Luce RGB, Sensore Iris, Sensore di Pressione
AutentificazioneTipu di serratura: gestu, codice PIN, password

Tipi di serratura biometrica: sensore Iris, sensore di impronte digitali, ricunniscenza facciale

AudioMP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF, DFF, APE
VideoMP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

Disponibilità

A grande nutizia hè chì a serie Note torna à u mercatu cecu dopu à dui anni, induve serà dispunibule in duie varianti di culore - Midnight Black è Maple Gold, è ancu versioni Single SIM è Dual SIM. U prezzu si firmò à 26 CZK. U telefunu hè in vendita 15 settembre. Esceranu da oghje, 23 d'Aostu, à u 14 di Settembre pre-ordini telefonu, quandu i clienti in a Repubblica Ceca uttene u telefunu per liberu  una stazione di docking Samsung DeX cum'è un rigalu vale à 3 CZK. A cundizione hè di urdinà u telefunu attraversu unu di i partenarii di Samsung.

I partenarii includenu, per esempiu, Emergenza mobile, chì, in più di a stazione DeX, aghjunghje un bonus di 20% à a compra di u vostru vechju telefunu. Un bonus addiziale hè chì Mobil Emergency prepara una consegna notturna di telefoni intornu à Praga u 15 di settembre. Dunque, s'ellu urdinate una Nota 8 da elli, l'avete in casa immediatamente dopu à mezzanotti, cù una sorpresa.

Variante Midnight Black:

Variante Maple Gold:

Galaxy Nota 8 FB

U più lettu d'oghje

.