Chiudi annunziu

In marzu di questu annu, hè surtitu cù una gamma di telefoni Galaxy S8 è Samsung DeX docking station. Questu hè un stand intelligente chì pò trasfurmà u vostru telefunu in un computer full-fledged. Sfurtunatamente, pudete aduprà solu l'applicazioni selezziunate in a pantalla completa è avete da ghjucà à i ghjoculi in una finestra quant'è u vostru smartphone.

Questu hè duvuta à u fattu chì a prima versione di DeX si cuncintrau solu à u travagliu. Ma avà cù l'intruduzioni di un novu Galaxy Ramintate vi 8 a stazione hè stata ancu migliurata è ùn hà più paura di i ghjoculi. Pudemu gode di quasi tutte l'applicazioni attraversu u screnu pienu.

Scuprite e foto da a cunferenza DeX:

Per i ghjucatori di ghjocu mobile avid, i telefoni Samsung offrenu l'applicazione Game Launcher. Riunisce tutti i vostri ghjochi installati è vi permette di stende à tuttu u screnu in DeX. Se u ghjocu hè in ritrattu, si stende verticalmente in tuttu u monitor. Se pò esse ghjucatu in modu di paisaghju, riempie u monitoru tutale.

U menu principale hè statu riprogettatu in l'interfaccia d'utilizatore. U menu di iniziu simplice è stereotipatu situatu in u cantonu in basso à manca hè diventatu un grande menu di schermu pienu in quale pudete spustà lateralmente.

L'utilizatori anu utilizatu ancu assai u buttone drittu di u mouse, è questu, inseme cù e migliorie, porta più opzioni contextuale. U vostru novu centru di travagliu diventerà l'applicazione Samsung Focus, chì combina: note, calendariu, mail è cuntatti.

A stazione di docking ferma a stessa, è se decide di cumprà a Nota 8, i Coreani di u Sud l'imballaranu cum'è un rigalu. Pudete cumprà un smartphone in u mercatu cecu per CZK 26. Più infurmazione nantu à u telefunu Galaxy Nota 8 pò esse leghje in di stu articulu.

GREAT-KV-city-20170629-1_420x297

Surghjente: Mania mobile

U più lettu d'oghje

.