Chiudi annunziu

Amate a fotografia, ma u novu Samsung Galaxy A dual-camera Note8 vi hà attrattu cù u so designu o qualsiasi altra cosa? Ùn importa micca. Sicondu l'ultime nutizie, avemu da vede un novu telefunu, chì serà ancu equipatu cù una camera doppia, assai prestu.

Hè statu rumore per un bellu pezzu chì Samsung hà da equipà alcuni di i so telefoni cù una camera doppia. A prima rondine chì esce da e fabbriche cù dui lenti nantu à u so spinu era a novità digià citata Note8. Quì fonti da Tailanda duveranu esse prestu seguitu da un secondu telefunu, Samsung Galaxy J7+.

A so camera deve esse ancu assai interessante, ma a qualità ùn hè micca prubabilmente paragunabile à u Note8. I lenti di a camera seranu "solu" 13 è 5 Mpx, chì hè una differenza abbastanza significativa cumparatu cù e duie lenti 12 Mpx di a Nota 8. Forsi, però, Samsung hà da riesce ancu à sintonizà a camera à a perfezione.

Tuttavia, una camera d'alta qualità ùn hè probabilmente micca l'unica cosa chì vi interessarà quandu sceglite un telefunu, è prubabilmente vi sfilate in altri dettagli. Dunque, revelemu alcune specificazioni di u prossimu telefunu. In ogni casu, postu chì questu hè più di un telefuninu mid-range, ùn aspettate micca miraculi cumpleti da ellu.

U fronte deve esse decoratu cù un display Full HD di 5,5 ", chì deve esse incrustatu in un corpu all-metal. U core di u telefunu serà un octa-core clock à 2,4 GHz, chì serà abilmente supportatu da 4 GB di memoria RAM è 32 GB di memoria interna. Cumu hè u casu cù (micca solu) i telefunini mid-range, a memoria pò ancu esse allargata cù una carta microSD. A bateria ùn hè ancu una di e peggiori, ma a so capacità di 3000 mAh ùn ne face ancu un ghjucatore forte. U telefunu deve esse vendutu in trè culori - oru, neru è rosa. Tuttavia, ùn hè ancu chjaru se stu telefunu serà in vendita fora di u mercatu asiaticu. In ogni casu, guasi di sicuru truvà i so clienti quì. Allora avemu da vede cumu Samsung decide à a fine.

samsung-j7-fb

U più lettu d'oghje

.