Chiudi annunziu

L'estate hè in piena corsa è più di unu di noi pussede un dispositivu impermeabile. Passà u tempu à l'acqua hè u mumentu propiu per esse cusì smartphone realizatu. Micca tutti ponu permette di colpi da sottu à a superficia di l'acqua. Ma sò unu di quelli chì vanta un super selfie da sottu à a superficia blu. Accendi a camera, submerge u telefunu sottu l'acqua, "clack-clack", tira fora è di colpu u screnu hè neru. Ùn reagisce à nunda, ùn vibra micca, ùn si accende. chi hè successu Dopu tuttu, aghju un smartphone impermeable.

In questu articulu, parlemu di più nantu à questu prublema è spieghemu ciò chì significa impermeabilità è cumu per assicurà chì ùn hè micca disturbatu. Samsung usa a certificazione IP67 è IP68 in i so smartphones è smart watches.

Certificazione IP67

In u casu di u gradu di prutezzione IP67, u primu numeru, attualmente 6, ci dà a prutezzione contra l'ingressu cumpletu di u polu, chì face u mubile dustproof. U sicondu valore, u numeru 7, ci dà a prutezzione contru l'acqua, vale à dì l'immersione temporale à una prufundità di 1m per 30 minuti.

Samsung offre una prutezzione IP67 per i telefoni induve l'utilizatore pò caccià u coperchiu di a bateria stessu. Havi un segellu di gomma chì assicura a resistenza à l'acqua. Per quessa, hè assai impurtante chì a banda di gomma è a superficia nantu à quale si appoghjanu sò manteni puliti è senza danni. Di sicuru, a cuperta deve esse chjusa bè. Se queste regule sò seguite, ùn deve micca preoccupatu di l'acqua chì entra in u vostru smartphone.

Certificazione IP68

Da l'intruduzioni di u smart watch Gear S2 è u mudellu Galaxy U S7 di Samsung vene cun una prutezzione IP68 mejorata. L'immersione temporale hà rimpiazzatu l'immersione permanente è a prufundità d'immersione hè aumentata da 1m à 1,5m. Siccomu i dispusitivi ùn anu più una tappa di a bateria amovibile, parechji pensanu chì ùn ci hè micca manera per l'acqua per entra in u dispusitivu. Sfurtunatamente, u cuntrariu hè veru. Ogni tali dispusitivu hà un slot SIM o una carta di memoria. Sò ancu furnuti cù un segellu di gomma, chì deve esse mantenutu pulitu per impedisce l'acqua di entre in u dispusitivu.

A resistenza à l'acqua ùn hè micca impermeabile

Solu perchè i prudutti Samsung sò certificati IP67 è IP68 ùn significa micca chì pudete natà è sperimentà cun elli. Prima di ogni compra di u dispusitivu, l 'utilizatori deve familiarize cù u manual utilizatori in ordine per sapè in quali cundizioni u dispusitivu datu pò esse usatu.

Specificamenti per i mudelli impermeabili, cuntene assai infurmazioni. Per esempiu, quantu à trattà u dispusitivu dopu à caccià lu da l 'acqua. A diffarenza trà waterproof è waterproof hè principalmente in l'effettu di a pressione. L'aumentu di a pressione si trova principarmenti quandu natate (guardà) o, per esempiu, quandu pigliate ritratti sottu à l'acqua veloce, cum'è una cascata o un flussu. Hè tandu chì a membrana in l'apertura cum'è u microfonu, u connettore di carica, u parlante, u jack hè stressatu è dannatu.

Cunclusioni

Assicuratevi chì u telefuninu o l'orologio hè seccu bè dopu u cuntattu cù l'acqua. Dopu à u cuntattu cù l'acqua chlorinated o di mare, u pruduttu deve esse lavatu cù acqua pulita (micca sottu acqua corrente forte). Dopu chì l'acqua entra in u dispusitivu, l'ossidazione cumpleta di i cumpunenti si trova di solitu. U fallimentu di rispettà e cundizioni di garanzia pò esse assai caru. U prezzu di i pezzi in u serviziu autorizatu per i mudelli di flagship ùn hè micca bellu.

Galaxy S8 acqua FB

U più lettu d'oghje

.