Chiudi annunziu

Samsung Electronics hà avà svelatu u futuru di i ghjoculi per PC cù u lanciu di i novi monitori curvi CHG90 è CHG70, dotati di una putente tecnulugia di miglioramentu di l'imaghjini HDR (High Dynamic Range) prima dispunibule solu in i TV. I monitori seranu dispunibili nantu à u mercatu cecu durante l'estate. In lugliu, u C32HG32 70-inch curve monitor à u prezzu di vendita suggeritu 19 CZK, dopu in Aostu u monitor curvo 27-inch C27HG70 per 18 CZK è u "doppiu" curvatu 49-inch C49HG90 daretu 39 CZK.

Cumminendu u schermu ultra-largu di u CHG90 cù a tecnulugia Quantum Dot (chì u CHG70 supporta ancu), HDR si traduce in una maghjina realistica cù dettagli superiori è rendering di u culore, chì guarantisci à i gamers chì l'imaghjini hè esattamente ciò chì i sviluppatori vulianu, cù culori più brillanti è più nitidi. u cuntrastu migliora drasticamente l'esperienza di ghjocu. Pudete ghjucà ghjochi nantu à i siti web, per esempiu Royal Vegas Slovenija casinò online Samsung.

"I gamers volenu esse completamente immersi in u so ghjocu preferitu. I nostri novi monitori furniscenu una visualizazione assolutamente stupente è realistica chì hè essenziale per una sperienza di ghjocu perfetta ". disse Seog-gi Kim, vicepresidentu esecutivu di a Divisione Enterprise di Samsung Electronics. "I monitori di ghjocu QLED di novu introduttu sò u bigliettu per u futuru per tutti i tipi di gamers, da i gamers casuale à i veri entusiasti à i gamers prufessiunali, è simu cunfidenti chì u disignu innovativu è e funzioni di punta di u novu lanciatu. mudeli farà avanzare l'intera cumunità di ghjoculi ". Aspittemu di custruì nantu à queste tecnulugia rivoluzionarie per cuntinuà à risponde à i bisogni di i ghjucatori, i sviluppatori è i nostri partenarii in l'anni à vene ".

Una sensazione di ghjocu più viva è dettagliata

A tecnulugia QLED Quantum Dot usa novi materiali metallici è furnisce una gamma di culori eccezziunale larga cù a capacità di visualizà circa 125% di u spaziu di culore sRGB è u 95% di u standard di filmu Digital Cinema Initiatives (DCI-P3).

U monitor CHG90 definisce un novu standard per i schermi di u ghjocu, postu chì hè capace di visualizà una maghjina nitida in una proporzione di 32: 9 è una risoluzione di 3x840, chì currisponde à duie volte a risuluzione di Full HD (DFHD) nantu à una schermu cù un diagonale di 1 pollici. U monitor CHG080 allarga literalmente u campu di ghjocu per i gamers, postu chì a so larghezza supera u standard stabilitu, facendu u monitoru più largu in a cartera di ghjoculi di Samsung. U monitor offre una curvatura unica cù un raghju di 49 mm è un angolo di vista estremamente largu di gradi 90, per chì i ghjucatori ponu vede i dettagli di u ghjocu in l'area di ghjocu da ogni locu. À u listessu tempu, ùn anu più da preoccupari di a logistica, u costu di un altru monitoru o di u quadru distracting in u mezu, chì ùn pò esse evitata quandu si usanu parechji monitori più chjuchi à fiancu per espansione u campu di vista.

U CHG90 hè u monitoru ideale per tiratori, corse, simulatori di volu è tituli pieni d'azzione, postu chì supporta una freccia di rinfrescante aumentata (144 Hz) è ancu ottene un tempu di risposta senza rivali di 1 ms. Questi paràmetri ponu esse ottenuti grazia à a tecnulugia avanzata di scanning di quattru canali, chì impedisce a sfocatura di l'imaghjini durante l'azzioni veloci è cusì porta una qualità più alta è una maghjina più liscia in tutta a pantalla.

Esperienza di ghjocu à un novu livellu

Disponibile in varianti 70-inch è 27-inch, u monitor CHG31,5 hè un monitor di ghjocu QLED curvatu chì sustene e tecnulugia HDR è Quantum Dot, cù una freccia di rinfrescante di 144Hz chì aiuta à ottene u massimu di u vostru ghjocu. A cumminazzioni di i paràmetri citati furnisce i ghjucatori cù una arena di ghjocu chì a visualizazione hè più luminosa (a luminosità massima righjunghji 600 nits), più dettagliata (risoluzione WQHD - 2560 × 1440 pixel) è più luminosa, è chì guarantisci una resa fedele ancu di i più sottili tonalità di culore. quandu ghjucate in cundizioni estremamente scure o ambienti luminosi.

A qualità di l'imaghjini di i monitori di ghjocu Samsung CHG70 è CHG90 hè fattu un altru passu avanti da u supportu di a nova tecnulugia FreeSync. 2 da AMD. Questa tecnulugia di punta elimina u stuttering è a lacrime chì spessu disturbanu l'esperienza di ghjocu, guarantisci una transizione liscia trà i frames. Cusì hè a tecnulugia Radeon FreeSync 2 supporta una larga gamma di culori è una visualizazione di cuntenutu cù l'aiutu di a tecnulugia HDR, chì offre subjectivamente duie volte a luminosità è a paleta di culori cumparatu cù u standard sRGB. In u risultatu, l'utilizatori ponu gode di una sperienza di ghjocu di alta dinamica liscia è snappy immediatamente dopu a cunnessione senza a necessità di riajustà spessu u software o i paràmetri di monitor.

"Semu incredibilmente fieri di quantu hè ghjunta a tecnulugia Radeon FreeSync™ in l'ultimi dui anni. Ci hè avà più di 150 schermi nantu à u mercatu ". disse Scott Herkelman, vicepresidentu è direttore generale di Radeon Technologies Gaming Group in AMD. "Felicitazioni à Samsung per l'introduzione di i primi schermi FreeSync 2 è credemu chì questi belli monitori seranu nantu à a lista di tutti i gamers must have."

Samsung CHG90-2

Cooperazione strategica per una sperienza megliu

Cù u prossimu lanciu di i so ultimi monitori di ghjoculi, Samsung cuntinueghja à espansione e so opzioni d'utilizazione è preparanu l'industria di u ghjocu più larga per u cuntenutu HDR. Cum'è parte di una cullaburazione strategica cù u studio DICE di EA è Ghost Games, i monitori CHG90 è CHG70 sò stati finemente sintonizzati per assicurà una qualità d'immagine HDR ottima.

"Semu felici di travaglià strettamente cù a squadra Samsung per ottimisà i monitor CHG90 è CHG70 per i nostri ghjochi. Sta cullaburazione hè assai impurtante per noi perchè permetterà u nostru novu titulu di ghjocu Star Wars™ Battlefront II, chì hà da esse liberatu più tardi questu annu, puderia esse affissatu nantu à questi monitori HDR cum'è intendevanu i nostri sviluppatori di ghjocu ". disse Oskar Gabrielson, CEO di DICE studio.

"Ghost Games cerca constantemente l'ultime tecnulugia per aiutà à furnisce a megliu presentazione pussibule di u nostru titulu Need for Speed ​​™, mentre cerca constantemente modi per spinghje u bustu. Tecnulugie cum'è HDR ci permettenu di furnisce à i ghjucatori una sperienza sempre più emotiva è immersiva. Grazie à i monitori HDR di Samsung, Need for Speed™ Payback paga veramente. " disse Marcus Nilsson, pruduttore esecutivu di Ghost Games.

Samsung C32HG70 Samsung C27HG70 Samsung C49HG90 specificazioni

Inoltre, i dui monitori sò stati recentemente certificati per a compatibilità HDR cù e carte grafiche Nvidia, chì guarantisci chì ponu vede una gamma più larga di tituli di ghjocu in alta qualità è travaglià cù i dispositi PC chì supportanu a tecnulugia HDR.

Ancu prima di u so lanciu generale di u mercatu, i monitor CHG90 è CHG70 anu guadagnatu ricunniscenza di l'industria cum'è prudutti di punta in a so categuria. U mese passatu, a Società Industrial Designers of America hà onoratu i dui monitori cum'è parte di i so Premii IDEA annuali, chì ricunnosce a tecnulugia per l'innuvazione di u disignu chì cuntribuisce à u sviluppu ecunomicu è migliurà a qualità generale di vita. U monitor CHG90 hà guadagnatu un premiu di bronzu in a categuria di tecnulugia di u cunsumu è u CHG70 hà ancu guadagnatu una nominazione cum'è finalista in a listessa categuria.

Dopu informace per a linea cumpleta di Samsung di monitori di ghjoculi è articuli Samsung Newsroom cunnessi, cumprese foto è video, visitate news.samsung.com.

Samsung C49HG90-2 FB

U più lettu d'oghje

.