Chiudi annunziu

U compitu principale di u novu Galaxy Note8 hè principalmente per elevà a reputazione di a serie di mudelli Note. Forse hè per quessa chì Samsung hà imballatu u novu phablet cù e migliori tecnulugia è cusì supera significativamente l'unicu quattru mesi. Galaxy S8 è S8 +. U giant sudcoreanu hà scusatu innumerevoli volte per l'affari di l'annu passatu è offre parechji sconti à i clienti per cumpensà per a cattiva sperienza di u telefuninu. Avà si scusa di novu è probabilmente per l'ultima volta, ma à u stessu tempu ringrazia tutti i fan di a serie Note per a so fideltà.

Aieri, a cumpagnia hà publicatu un video in quale si riassume i storii di diversi utilizatori, cumu si sò cuminciati cù i telefoni Note, cumu si sò innamurati è cumu l'utilizanu à u massimu. Ma ùn hà ancu scurdatu di mintuvà ch'ella hà disappuntu i so clienti, vale à dì cù u Note7 di l'annu passatu. Hà inclusu ancu parechji video è tweets in u video induve l'utilizatori si lagnavanu di u telefunu inseguru è esprimenu chjaramente a so delusione per avè da rinvià.

Tuttavia, i fan restanu sempre fideli à a serie Note. Sò stati cù u mudellu più vechju per u mumentu, speravanu di un mudellu rinnuvatu chì veramente ghjuntu à u mercatu, ancu s'ellu hè solu l'Asiaticu, è aspittavanu ansiosi l'estrema di u Note8, chì anu finalmente ghjuntu a settimana passata. In questu modu, Samsung ringrazia tutti per a so lealtà è per l'ispirazione per esse ancu megliu.

Galaxy Nota Fan Edition FB 2

U più lettu d'oghje

.