Chiudi annunziu

Di sicuru, vi hè accadutu chì erate in un viaghju in una cità, u vostru portafoglio era viotu è avete bisognu disperatu di soldi perchè ùn puderebbe pagà cù carta. Cusì avete bisognu à ghjunghje à un ATM u più prestu pussibule, preferibile unu da un bancu induve avete un contu, per ùn avè micca bisognu di pagà tariffi innecessarii. Ma per ùn avè micca bisognu di vaghjime in a cità inutilmente è passanu tempu inutilmente à circà, u sviluppatore cecu Daniel Odvarko hà inventatu una applicazione. ATM CZ è SK, chì in una frazzioni di una seconda elencu o tira tutti l'ATM vicini in a Repubblica Ceca è in Slovacchia nantu à una mappa.

[appbox semplice googleplay com.danielodvarko.bankomaty&hl=cs]

Per ghjunghje à l'ATM desideratu u più prestu pussibule, l'applicazione vi pò navigà à questu, micca solu per i mape, ma ancu solu per mezu di una bussola, chì funziona bè. Inoltre, l'applicazione funziona per a maiò parte ancu senza una cunnessione di rete, basta à lascià l'ATM in a vostra zona esse caricate da Internet almenu una volta, è hà da trattà u restu facilmente senza una cunnessione.

Quandu aghju telecaricatu l'app è l'aperu per a prima volta, aghju impressuatu da a so simplicità. Ùn truverete micca veramente cose innecessarii in questu chì puderanu cunfundà quandu travagliate cun ellu. Dopu avè attivatu a spartera di locu, chì hè chjave per disegnà l'ATM nantu à a mappa, vi vede una lista di ATM ordinati per distanza da a vostra situazione attuale in a prima pagina. Inoltre, ogni ATM hè marcatu cù u logu di u bancu fundatore, chì certamente vene in utile cù i tariffi di retirazzione d'oghje.

Se sceglite unu da a lista di i banche, l'applicazione vi guidà à questu. Cumu l'aghju dettu sopra, pudete sceglie trà l'usu di una bussola, chì l'agulla mostra a direzzione chì duvete andà, o a navigazione GPS classica. Quì, sicuru, pudete sceglie secondu sè stessu. In u mo casu, per esempiu, aghju sceltu trà Google Maps, Apple Maps è Mapy.cz.

Evaluà ancu assai positivamenti a pussibilità di filtrà u bancu chì l'ATM vogliu utilizà. Probabilmente apprezzerete sta opzione soprattuttu in e grande cità, induve ci hè un ATM literalmente in ogni angulu è vi affucà lentamente in i so inundazioni.

Sicondu u sviluppatore stessu, l'applicazione hè sempre in a so infanzia. U sviluppatore stessu dichjara chì hà programatu l'applicazione in u so tempu liberu è per piacè. U so sviluppu hè constantemente travagliatu, ma ùn hè definitu micca visibile. Hè digià cumpletu u so scopu più chè bè è e so funzioni sò cumplettamente abbastanza. Tuttavia, se vedemu megliurenze più interessanti in u futuru, saremu solu felici.

ATMs

U più lettu d'oghje

.