Chiudi annunziu

Ùn ci pò esse dubbitu chì Samsung di Corea di u Sud hè u regnu trà i pruduttori di display OLED è chip in l'ultimi mesi. I prufitti chì ottene grazia à elli facenu ghjustu una di e cumpagnie più prufittuali in u mondu. Tuttavia, questu ùn hè micca abbastanza per Samsung è vulete espansione u so imperu di fabricazione ancu più. I so ultimi piani includenu avà duminà u mercatu di chip di memoria. Intende di pompà sette miliardi di dollari in a so pruduzzione in i prossimi trè anni.

I chips di memoria NAND, chì Samsung vulia pruduce in i so fabbriche chinesi, sò in alta dumanda in u mondu. Per via di a so excelente usabilità, sò usati in i telefuni mobili, càmera digitale è pocu tempu ancu in unità di almacenamiento SSD. Hè per quessa chì Samsung hà decisu di versà assai soldi in i so stabilimenti di fabricazione per risponde megliu à e richieste di i clienti è guadagnà ancu più parte di u mercatu.

A cumpagnia sudcoreana hà digià una parte assai solida di 38% di u mercatu mundiale di chips NAND. Dopu tuttu, grazia à elli, Samsung hà guadagnatu un prufittu veramente enormu di $ 12,1 miliardi in u sicondu trimestre. Se Samsung riesce à mantene a vendita di i so prudutti in l'anni à vene, una crescita finanziaria ripida pò esse prevista per elli grazia à e novi linee. Tuttavia, hè difficiule di dì cumu i cumpunenti d'oghje seranu vinduti in l'anni à vene. Sicondu alcuni analisti, Samsung duveria digià preparà per una ligera rallentazione, chì prubabilmente vene in l'anni à vene.

Samsung-Building-fb

Surghjente: nutizie

U più lettu d'oghje

.