Chiudi annunziu

Dopu à u spettaculu Galaxy Nota 8, l'attenzione di l'utilizatori si trasfirìu automaticamente à u prossimu Galaxy S9. Sfurtunatamente, secondu l'ultime filtrazioni, u telefunu pò esse una delusione per certi utilizatori in certi rispetti.

Sicondu i fonti di un servitore straneru XDA Developers perchè u telefonu vi offre u listessu cum'è Galaxy S8 solu 4GB RAM. Probabilmente ùn disturberà nimu, perchè ancu cù sta capacità di memoria operativa, u telefunu hè assai veloce è putente. Ma hè 2GB menu di l'attuale flagship Note 8 offre.

L'utilizatori anu longu lagnatu di a piazza un pocu sfurtunata di u sensoru di l'impronta digitale, chì si trova in u spinu di u telefunu vicinu à a camera. Sfurtunatamente, malgradu a speculazione chì Samsung travaglia per mette u sensoru sottu à a visualizazione, ùn serà micca in questu sensu. Galaxy S9 rivoluzionariu. Ma duvemu aspittà i cambiamenti - u sensoru di l'impronta digitale serà spustatu à a mità di u spinu per chì l'utilizatori ponu sentenu più facilmente.

Cuncettu Galaxy S9 da galaxys9blog.com:

Sicondu e fonti, pudemu cuntà u più putente processore Snapdragon 845 è un display QHD + (risoluzione 1,440 x 2,960) cù un rapportu d'aspettu di 18,5: 9, vale à dì esattamente u listessu chì offre. Galaxy S8, S8+ è Note8. Tuttavia, ùn ci era micca una parolla nantu à a diagonale di a visualizazione. U smartphone deve ancu offre 64 GB di memoria interna è l'ultima versione di u sistema Android 8.0 Oreos.

Si deve esse in a luce di u ghjornu Galaxy S9 à circà in marzu annu dopu, ancu s'è i rapporti recenti sustennu ca si pudia ghjunghje sin'à u principiu di l'annu per via di u novu iPhone.

Galaxy S9 concept Metti Farhang FB 2

U più lettu d'oghje

.