Chiudi annunziu

Ùn ci ponu micca dubbitu chì e tecnulugia muderne facenu a nostra vita di ogni ghjornu più faciule. In ogni casu, l'ultimi piani di Samsung puderanu spinghje u cunfini imaginariu di facilità un pocu più. In pochi anni, u giant sudcoreanu piacerebbe assai di creà strumenti chì diagnosticanu a salute mentale cù a realtà virtuale.

U prughjettu hà una strada dura davanti

U pianu hè veramente grande da a so descrizzione, ùn pensate micca? Ancu Samsung stessu s'avvicina cù umiltà è finu à avà hà evitatu di fà rivendicazioni audaci mentre a custruia. Tuttavia, hà digià entratu in una cullaburazione cù u Gangnam Severance Hospital di Corea di u Sud è presumibilmente cù alcuni di i pruduttori di cuntenutu di a realtà virtuale, chì duverebbe aiutà à sviluppà l'arnesi necessarii. L'obiettivu di tutti i trè istituzioni hè allora chjaru - utilizendu u settore di a realtà virtuale Samsung Gear VR, dati medichi da l'uspidale è cuntenutu virtuale da u fornitore per creà strumenti chì puderanu diagnosticà certi prublemi mentali è dopu aiutà i pazienti. Inoltre, grazia à i vetri, u duttore assistente deve ottene una varietà di valutazioni di u statu psicologicu di u paci, chì saria assai più tempu in altri modi.

Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, u primu scopu chì l'alleanza appena furmata vulete fucalizza nantu à esse a prevenzione di suicidiu è poi a valutazione psicologica di i pazienti. Sè tutte e prucedure pruvucanu successu, Samsung hà da principià ancu più sviluppu.

Ancu s'ellu pò pare micca incredibile in i nostri parti, in u mondu l'usu di a realtà virtuale in diverse terapie mediche hè una rutina abbastanza cumuna. In Australia, per esempiu, sta tecnulugia hè aduprata in casa per l'anziani per i malati cù dimenzja, chì sperimentanu emozioni pusitivi grazia à a realtà virtuale, chì almenu parzialmente stimulanu a so salute mentale. In certi ospedali, a realtà virtuale hè aduprata per allevà a solitude è l'isolamentu in i pazienti à longu andà chì mancanu u so ambiente di casa. Spergu chì vedemu cunvenzioni simili in u futuru ancu quì.

samsung-gear-vr-fb

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.