Chiudi annunziu

Pocu pocu fà, avemu infurmatu chì, ancu s'è Samsung face bè in u mondu sanu, ci sò ancu paesi induve i so smartphones è altri prudutti sò guasi inosservati. Questu prubabilmente ùn importa micca in sè stessu, s'ellu ùn era micca un paese cù una di e più grandi economie in u mondu. Parlemu, sicuru, di a Cina è di l'antipatia di i so residenti per i telefoni smartphones Samsung.

L'etichetta "dislike" pare troppu forte ? Ùn pensu micca cusì. A cumpagnia sudcoreana hè stata in una depressione solida per qualchì tempu in Cina, è invece di avvicinà un puntu di svolta chì catapultava a vendita à livelli più alti di novu, più analisi venenu cù risultati negativi. Per esempiu, l'ultime statistiche publicate da u situ web di Korea Herald indicanu chjaramente chì Samsung hà falatu di novu in l'ultimu quartu à u sestu postu.

Perchè hè questu, dumandate? A spiegazione hè abbastanza sèmplice. I clienti chinesi sò assai più probabili di preferite una marca lucale chì offre grandi prestazioni à un prezzu bassu. In corta, i principali flagships di l'imprese lucali è altre imprese simpricimenti ùn tiranu micca cusì bè. Sicondu statistiche, a so parte di u mercatu tutale hè solu 6,4%.

Avemu da vede cumu Samsung riesce à reagisce à i novi fatti. In ogni casu, hè digià chjaru chì ùn farà micca un dent in u mercatu cinese cù i so flagships, chì sò spessu abbastanza caru. Probabilmente avarà da cumincià à vende smartphones boni è putenti cuncepiti apposta per u mercatu cinese. Altrimenti, a porta di questa zona lucrativa puderia esse chjusa per u bonu.

china-samsung-fb

Surghjente: coreaherald

U più lettu d'oghje

.