Chiudi annunziu

Ciò chì hè impurtante quandu cumprà un dispositivu sò i paràmetri, l'apparenza, a dimensione, u fabricatore è unu di i fatturi più impurtanti hè u prezzu. L'Internet hè pienu di portali induve pudete filtrà e cose datu è truvà esattamente ciò chì avete bisognu. Ch'ella sia siti stranieri o domestici.

Samsung hà una guaranzia mundiale? Chì ci hè di lagnanza quandu compra un pruduttu da l'esteru o un venditore stranu? Quì sottu parlemu di più nantu à questu è cumu per evità prublemi.

Cheap o caru

Pudete cumprà prudutti in linea o in magazzini brick-and-mortar. Sò sia siti web ufficiali è magazzini di grandi distributori di l'elettronica chì sò cunnisciuti da tutti, o venditori menu cunnisciuti. È sò questi venditori chì duvete attentu. Parechji picculi clienti di l'elettronica compranu merchenzie da l'esteru destinate à altri paesi. Hè una compra economica per elli è ponu fà un prufittu decentu vendendu in u nostru paese. Hè per quessa chì sti dispusitivi sò pruposti à un prezzu assai attrattiva è questu pò esse unu di i mutivi chì qualcosa hè sbagliatu cun elli. Di sicuru, ci sò ancu quelli chì sò onesti è pudete uttene un telefuninu cecu o slovacu ancu per soldi boni.

Una categuria separata hè eBay, AliExpress, Aukro è portali simili. Quessi sò i posti chì duvete evità. Se vulete usà u vostru dispositivu in seriu è micca trattà cù lagnanza discutendu cù u vinditore, hè megliu pagà extra è cumprà da i magazzini verificati. Malgradu u fattu chì in quasi u 90% di i casi truverete una distribuzione straniera, spessu succede chì i telefoni cellulari sò arrubati o rinnuvati.

Garanzia Samsung

Samsung sfarente Apple ùn hà micca una guaranzia mundiale. I dispusitivi sò distribuiti sottu a designazione di codice di u paese per quale sò destinati. Puderete nutà sta etichetta principalmente in e-shops, induve ci sò 6 lettere maiuscule dopu u nome di u produttu. Per esempiu "ZKAETL". I primi trè lettere indicanu u culore di u dispusitivu. In questu casu, hè neru è l'altri 3 lettere portanu a designazione di u paisaghju. ETL hè a designazione per mercatu aperto (mercatu apertu per a Repubblica Ceca), questu significa chì ùn sò micca destinati à alcun operatore. Tuttu sta infurmazione hè verificata secondu IMEI numeri.

In u nostru casu, u fabricatore hà cumminatu a Repubblica Ceca è a Slovacchia in una sola regione, cusì ùn importa micca in quale di questi paesi cumprate u pruduttu. Puderete riclamà a guaranzia in u territoriu di i dui, s'ellu hè una tenda o un centru di serviziu. In altri casi, duvete trattà a reclamazione in u paese di compra.

In ogni casu, se avete digià compru un pruduttu Samsung da un venditore dubbitu, hè una bona idea di cuntattà a linea di u cliente o u centru di serviziu. Vi aiuteranu à verificà a distribuzione è vi permettenu di sapè cumu procederà in casu di una lagnanza.

Lista è spiegazione di l'abbreviazioni di distribuzione per a Repubblica Ceca è Slovacchia

In cortaMarcatura
ETL, XEZCZ mercatu liberu
O2CO2 CZ
O2SO2 SK
TMZT-Mobile CZ
TMST-Mobile SK
VDCVodafone CZ
ORSOrange SK
ORX, XSKSK mercatu liberu

 

samsung-experience-center

U più lettu d'oghje

.