Chiudi annunziu

Micca tantu tempu, avemu infurmatu chì u Samsung sudcoreanu face veramente maravigghiusu, almenu finanziariamente. Pò esse una sorpresa per certi. L'inconvenienti chì anu accadutu à sta cumpagnia in l'ultimi mesi sò assai è à u primu sguardu indicanu una forte calata. Tuttavia, u cuntrariu hè veru. Samsung face bè è hè prubabile di batte tutte e aspettative cù i so guadagni di u terzu trimestre.

Crash cun Galaxy Note7 o l'arrestu di un principale rappresentante di Samsung ? Sicondu l'investituri, almenu sta volta, ùn importa micca. Una grande parte di u prufittu per u terzu trimestre era custituita da a vendita di pannelli OLED, chì ùn anu micca affettatu da questi fatturi in ogni modu. I rivenuti puderanu dunque saltà da uni pochi centinaie di milioni di dollari cumparatu cù u trimestre precedente. Tuttavia, hè sempre troppu prestu per i numeri esatti.

I prufitti surprised ancu Samsung stessu

Se l'eccellenti guadagni di u Q8 sò veramente cunfirmati, serà certamente grande per Samsung. Sicondu dichjarazioni precedenti, era più prubabile di aspittà un decadenza, chì, sicondu ellu, duveria inevitabbilmente accade. Tuttavia, l'interessu in chips di computer è pannelli OLED ùn si ferma. Inoltre, u NoteXNUMX presentatu di pocu tempu hè statu ancu un grande successu, battendu record di pre-ordine in u mondu.

Tuttavia, hè difficiule di dì quantu durà u periodu prufittu. Sempre più cumpagnie scoprenu u putenziale di i display OLED, è hè cusì chjaru chì parechji di elli pruvaranu ancu di pruduce. Questu riducerà significativamente u numeru di i clienti regulari di Samsung è cusì diminuite u so prufittu. Tuttavia, videremu se stu scenariu hè in tuttu realistu in i prossimi anni.

Samsung-Building-fb

Surghjente: coreaherald

U più lettu d'oghje

.