Chiudi annunziu

A maiò parte di voi deve esse registratu l'intruduzioni di u novu iPhone X da Apple. D'altronde, mi stupiraghju se no. A causa di l'anniversariu di l'iPhone, assai di i pruduttori di smartphone di u mondu anu cambiatu i so piani solu per evità di avè da andà in capu à capu. Ancu Samsung hà presuntamente decisu di presentà u so Note8 un pocu prima è u so futuru per via di ellu Galaxy Hè ancu pensa à mustrà u S9 à u principiu di l'annu dopu. Tuttavia, pare chì in u casu di Samsung, u stress hè abbastanza possibbilmente innecessariu. Facerà soldi ancu s'è a vendita di l'iPhone hè successu.

Cumu hè pussibule, vi dumandate? Piuttostu simplice. Samsung furnisce Apple cù probabilmente u cumpunente più impurtante in tuttu l'iPhone - a visualizazione OLED. È hè ellu chì pò purtà un prufittu veramente significativu à e casse di Samsung in i mesi à vene. Siccomu Samsung hè l'unicu fornitore di pannelli OLED, puderia esse dettu chì hà da vede una parte di ogni iPhone X. È ùn hè micca un picculu. I rapporti da l'internu di e duie cumpagnie parlanu di un prezzu di $ 120- $ 130 per display, chì hè apprussimatamente u doppiu di ciò chì pagava. Apple per mostra di e generazioni precedenti. Cusì, s'è assai di iPhone Xs sò vindutu, Samsung ùn vi dispiace in un certu rispettu.

Tuttavia, ci hè una cosa più assai interessante. I primi testi è paraguni dichjaranu chì ancu s'è Samsung hè u più grande è u megliu fabricatore di pannelli OLED in u mondu, ùn furnisce micca i prudutti di prima classe di Apple. I displays nantu à i telefoni Apple anu "solu" 625 nits, chì hè un pocu più di a mità cumparatu cù i display di i flagships di Samsung. A luminosità di a visualizazione deve esse notevolmente peghju. Sì solu Samsung avia assicuratu i so schermi cusì?

U fattu hè chì si faci Apple ùn pò micca veramente una decisione nantu à i display OLED. Cum'è aghju scrittu sopra, ùn ci hè micca altru fornitore in u mondu chì risponde à i requisiti di a cumpagnia di Cupertino. Tuttavia, i Sudcoreani ùn anu micca da preoccupassi. U flussu di soldi serà custante, hè solu una materia di quale direzzione. I display per Apple riempieranu a cassa in u futuru, o piuttostu smartphones di successu da Samsung?

iPhone-X-design-fb

U più lettu d'oghje

.