Chiudi annunziu

A popularità di i dispositi purtati in u mondu cresce rapidamente ogni annu. Samsung hè assai cunuscenza di sta tendenza è per quessa offre à i so clienti funzioni megliu è megliu chì puderanu fà a so vita significativamente più faciule. Trè novi servizii chì a cumpagnia hà presentatu pocu tempu in una mostra in San Francisco sò megliurenze assai interessanti.

Tutte e nutizie sò ligati à u monitoraghju di e cundizioni è e funzioni di u corpu, ma u so focusu hè diversu. Tuttavia, tutti necessitanu un smartwatch Gear S2 o Gear S3.

Scoprerà se site troppu stancu per travaglià

A prima innovazione interessante hè u sistema di salute Abilità vera, chì travaglia cù l'orologio sopra citatu. U so gruppu di destinazione principale hè e persone in pusizioni chì necessitanu vigilanza. Informace, chì l'orologio riceve, deve in qualche modu inferisce se site stancu è reagisce in cunseguenza. Tuttavia, ùn hè ancu chjaru cumu si deve travaglià stu serviziu.

"Appliendu l'elettronica purtata cum'è una soluzione per l'impiegati à altu risicu di fatica, pudemu aiutà à risolve parechji di i prublemi assuciati à questu fattore,"I principali rapprisentanti di a cumpagnia anu cummentatu nantu à e so intenzioni.

Un'altra nutizia interessante hè a cuuperazione cù a cumpagnia Reemo, chì duverebbe monitorà u statu di salute di l'anziani chì a maiò parte vivenu in strutture di cura attraversu l'orologi Gear. I cumpunenti principali di l'osservazione devenu esse u livellu di l'attività, a freccia di u core è a qualità di u sonnu. Queste trè cose di basa saranu certi scuperte chì duveranu assicurà un megliu livellu di cura per l'anziani, chì serà de facto adattatu.

L'ultima innuvazione introdutta hè u serviziu Solo Protect, chì travaglia nantu à a basa di u monitoraghju cuntinuu. Passanu à traversu per mandà alerti d'urgenza, locu geograficu è salute basica informace nantu à e persone chì, per esempiu, travaglianu in spazii assai risichi.

Videremu cumu si sviluppanu i servizii in u futuru. In ogni casu, hè assai bonu chì Samsung si cuncentra nantu à prughjetti simili è ùn vole micca solu migliurà, ma spessu salvà a vita di e persone cù i so prudutti.

gear-S3_FB

U più lettu d'oghje

.