Chiudi annunziu

Circa 850 XNUMX persone naviganu in Internet attraversu u navigatore Seznam.cz veloce è sicuru. Dopu a so recente aghjurnazione cumpleta, quandu hà guadagnatu duie volte a velocità è una quantità di funzioni uniche chì sò cumplettamente dispunibili in l'ambiente desktop è mobile, vene cù a nova funzione "Leghjite più tardi nantu à a Lista". A ghjente pò salvà un articulu o video interessante per più tardi è torna à ellu quandu anu u tempu. Seranu ricurdati di l'articulu o video nantu à a pagina di casa di Seznam.cz.

Ricordu di cuntenutu intelligente è rapidu

In pratica, a novità travaglia assai simplicemente, grazia à un clic icona cù i libri, chì si vede in l'angulu superiore manca in a barra di indirizzu di u navigatore Seznam.cz. Pressendu, l'articulu apertu hè salvatu per leghje dopu. In listessu modu, hè pussibule di salvà un articulu micca apertu offertu da a pagina di casa Seznam.cz. Basta à cliccà u buttone dirittu di u mouse per espansione u menù di cuntestu sopra à u ligame interessante. Tutti l'articuli appariscenu in a pagina di casa cum'è ispirazioni trà l'altri articuli da Internet, chì sò oghji infiniti nantu à a pagina di casa di Seznam.cz.

U navigatore leghje dopu v1

"A ghjente spessu marca ligami interessanti è poi ùn torna mai à elli perchè si scurdanu solu. Siccomu parechje persone leghje Seznam.cz quandu anu u tempu, li ricurdemu direttamente in a pagina di casa chì questi sò l'articuli chì vulianu leghje dopu. Funziona ancu per i video chì volenu pruvà,", dice Lukáš Kovač, capu di produttu di u navigatore Seznam.cz. Funzione "Leghje dopu nantu à a lista" hè dispunibule nantu à tutti i dispositi per Windows, macOS, Android, iOS. 

[appbox simple googleplay cz.seznam.sbrowser&hl=cs]

Sicurezza prima

A prima priorità per Seznam.cz hè è serà di assicurà e persone sicurità mentre navighi
nant'à Internet. Unu di l'elementi di prutezzione di basa hè l'impossibilità di installà add-ons di terzu in u navigatore. À u cuntrariu, a cumpagnia aghjunghje elementi à u so navigatore, grazie à quale tuttu ciò chì hè necessariu hè incorporatu in u navigatore stessu. Inoltre, Seznam.cz coopera cù i banche per prutege l'utilizatori da i siti fraudulenti. Appena u bancu informa una tale pagina, in pochi minuti hè bluccata in u navigatore Seznam.cz in tutte e plataforme.

Seznam.cz leghje dopu FB

U più lettu d'oghje

.