Chiudi annunziu

Sembra chì vedemu cambiamenti di hardware abbastanza interessanti in i telefoni Samsung in l'anni à vene. Sicondu l'ultimi rapporti, u giant sudcoreanu hà cuminciatu à travaglià nantu à u sviluppu di un novu processore per i so futuri dispositi.

In u so comunicatu di stampa, Samsung dichjara chì grazia à e tecnulugia di novu utilizatu, u rendiment di u chipset paragunatu à quellu utilizatu in i mudelli. Galaxy J a Galaxy È cresce da circa 15%. Per d 'altra banda, u so voluminu diminuirà da 10%. Allora hè prubabile chì i telefoni di queste linee seranu trà i primi à ottene sti novi chipsets.

U novu chipset 11 nm hà ancu un significatu indiscutibile per Samsung. Grazie à a so pruduzzione, s'avvicinarà à u so pianu di creà in trè anni una cartera chì include tutta a gamma di processori da 14nm à 7nm, chì puderà utilizà in i so prudutti senza prublemi. In quantu à u chip 11 nm, Samsung vuleria pruducia digià in a prima mità di l'annu prossimu. A so più grande usabilità deve esse allora in i telefoni mid-range. Dunque, probabilmente u truveremu in a serie digià citata Galaxy J, Galaxy È probabilmente Galaxy C.

In più di l'annunziu di u novu chipset, Samsung hà ancu vantatu di u successu chì cuglie cù u sviluppu di u chipset per i novi flagships. U travagliu nantu à questu và secondu u pianu è se e cose cuntinueghjanu cusì, a so pruduzzione deve principià in a seconda mità di l'annu prossimu

1470751069_samsung-chip_story

Surghjente: cumparati

U più lettu d'oghje

.