Chiudi annunziu

Tutti sapete chì Samsung hè u più grande fabricatore di display OLED. In ogni casu, u giant sudcoreanu definitivamente ùn vole micca ripusà nantu à i so lauri in questu riguardu è hà pianificatu grandi investimenti chì anu da migliurà i so pannelli OLED da parechji livelli in u futuru è cusì rinfurzà a so pusizioni.

L'ultime nutizie dicenu chì Samsung hà decisu di investisce 25 milioni d'euros in a cumpagnia tedesca Cynora. Hè un fornitore di i cumpunenti principali per i display OLED. Avà hè ancu sviluppatu cù successu un materiale chì migliurà significativamente a qualità di i display OLED in quantu à a risoluzione di a visualizazione. A ghiacciata nantu à a torta seria una grande riduzzione di l'energia, chì và ancu in manu cù stu novu pruduttu.

"Questu investimentu cunfirma chì i nostri materiali per i display OLED sò assai attrattivi", hà cunfirmatu a qualità di u novu materiale, u direttore di Cynora.

LG hè ancu interessatu

In ogni casu, postu chì a tecnulugia OLED hè veramente populari in u mondu, hè chjaru chì altri fornitori più chjuchi volenu ancu luttà per i materiali di Cyrona. Ùn hè micca surprisante chì LG, chì duverebbe furnisce pannelli OLED per iPhones in u futuru, hà ricursu à un investimentu simili. In ogni casu, Samsung prubabilmente pruvà à arruffallu, perchè i soldi da i display di l'iPhone hè un articulu di bilanciu veramente impurtante per ellu.

Videremu in quale direzzione andarà tuttu u mercatu di display OLED. In ogni casu, l'aumentu di a qualità di a visualizazione serà sicuramente un passu impurtante chì catapulta a cumpagnia chì pò fà prima à a cima di i ranchi di i fornitori.

Samsung-Building-fb

Surghjente: sammobile

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.