Chiudi annunziu

A linea Active di telefoni Samsung hè populari cù i so utilizatori principalmente per via di a so resistenza à i danni in combinazione cù hardware di qualità è un disignu piacevule. Ultimi Galaxy Tuttavia, u S8 Active ùn pò micca vantassi di una durabilità cusì grande. Pocu dopu à l'iniziu di a vendita in i Stati Uniti, i so utilizatori si lamentanu di a disgrazia di a so visualizazione.

Hè a visualizazione di u telefunu chì hè unu di i più propensi à danni. Di sicuru, Samsung hè assai cunuscenza di stu fattu, è hè per quessa chì hà fattu u telefunu "attivu" da u materiale più durable pussibule. Hè riesciutu in questu è hè veramente assai difficiuli di rompe, ma un altru prublema nasce - scratch. Sicondu l'utilizatori di u S8 Active, questi sò creati incredibilmente rapidamente nantu à a visualizazione, ancu in i sacchetti di i pantaloni.

Samsung hà digià sperienza cù un prublema simili

U mutivu hè prubabilmente abbastanza sèmplice. U materiale da quale a visualizazione hè fatta hè più suave chì i pannelli di vetru classici utilizati in i telefoni standard. Questu assicura chì a visualizazione ùn si rompe, ma aumenta e so probabilità di esse scratched da decine di percentu. Tuttavia, Samsung era digià cunvinta di questu in u passatu. Problemi simili sò digià apparsu cù a generazione precedente, chì hà ancu patitu assai da i display graffiati.

Hè interessante chì pudemu truvà un prublema simili cù l'imprese cuncurrenti. Per esempiu, Motorola hà avutu ancu di decide di lancià un prugramma cù a so Moto Z2 Force per via di a so visualizazione micca resistente, chì permette à i cunsumatori di rimpiazzà i display purtati per $ 30. Grazie à questu passu, hà ricuperatu a fiducia di i clienti. Hè dunque pussibule chì, dopu à l'imbarazzamentu di scratch di questu annu, Samsung hà ancu ricursu à un prugramma simili è piace à i so clienti cù un scontu nantu à a rimpiazzamentu di a visualizazione. Altrimenti, si pudia mette in u futuru per prublemi solidi. Nisun cliente cumprà volontariamente un telefunu cù un display chì si graffia immediatamente.

samsung-galaxy-s8-attivu-1

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.