Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un serviziu di serviziu speciale U mo TV QLED, chì porta l'impurtazione è l'installazione cumpletamente gratuiti, u serviziu di prima classe è u serviziu di assistenza in linea Live Assistant à i pruprietarii di a serie TV QLED premium.

Spedizione è installazione prufessiunale gratuiti

Quandu cumprate una TV QLED in una tenda di marca Samsung o nantu à e-shop ufficiale, pudete urdinà a so installazione gratuita via u venditore o l'infoline My QLED (800 24 24 77). U tecnicu accunsentirà un tempu di stallazione cù u novu pruprietariu, ripiglià a TV da u rivenditore, trasmette à l'indirizzu datu è installate in u locu sceltu (murale, tavula, stand...). In seguitu, u tecnicu cunnetta u QLED TV, stalla tuttu ciò chì hè necessariu secondu e preferenze di u novu pruprietariu è li mostra cumu cuntrullà u TV stessu. S'ellu hè interessatu, u tecnicu pigliarà a vechja TV à a dispusizione ecologica.

Riparate in 48 ore o rimpiazzà a TV

Cù u serviziu premium Moje QLED TV, ùn ci hè micca bisognu di u trasportu cumplicatu di a TV à u centru di serviziu è a longa aspittà per a riparazione per esse cumpletata. U pruprietariu di una TV QLED chì hè stata acquistata in a Repubblica Ceca è in Slovacchia pò prufittà di l'opzione quandu un tecnicu Samsung vene à riparà u QLED TV direttamente in casa soia. In l'eventu chì a riparazione ùn pò esse realizata direttamente in situ è ​​duverebbe piglià più di 48 ore, u pruprietariu serà furnitu cù un TV QLED di rimpiazzamentu gratuitu per a durata di a riparazione.

Linea d'assistenza premium

Se anu bisognu di cunsiglii cù paràmetri o un prublema tecnicu, i clienti ponu cuntattà l'infoline speciale 800 24 24 77 o aduprà u novu serviziu interattivu Live Assistant. Attraversu, assistenti furmati aiutanu i clienti in una manera innovativa è divertente in un video chat interattivu. Più infurmazione hè dispunibule à samsung.live-assistant.cz

U mo serviziu TV QLED
U mo QLED TV FB
Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.