Chiudi annunziu

Ancu s'è u metudu di pagamentu Samsung Pay hè statu lanciatu solu per dui anni, gode di una grande popularità in u mondu sanu. Per ùn dì, hè simplice, veloce è sfarente di qualsiasi altra cosa Apple Paga sò dispunibule praticamente in ogni locu. Probabilmente ùn sarete micca surprisatu chì hè diventatu u più populari in Corea di u Sudu secondu l'ultime ricerche.

Tuttavia, a vittoria di Samsung Pay ùn era micca faciule. Siccomu ci sò veramente assai piattaforme di pagamentu in Corea di u Sud, a cumpetizione era alta. U primu locu hè statu difesu da Samsung cù un capu di solu dui decimi di un puntu davanti à u sicondu Kakao Pay, chì hè un tipu di analogu di pagamentu via iMessage (Kakao hè simile à iMessage o Messenger).

L'utilizatori amanu a simplicità

E chì esattamente Samsung Pay meritava esse u primu? Sicondu a maiò parte di l'intervistati, soprattuttu per a so facilità d'usu. Inoltre, l'intervistati si vantavanu chì usanu soprattuttu u serviziu per pagamenti in buttreghi o ristoranti, ma raramente usanu trasferimenti di soldi.

Allora Samsung pò dà un pappu in u spinu grazia à u so sistema di pagamentu. In dui anni, hà sappiutu fà cose assai interessanti chì u rivale Apple face assai più lento. Videremu cumu i Sudcoreani decidenu di piglià u so serviziu più luntanu. S'elli implementanu altri gadgets in questu chì l'aumentanu un pocu di novu, certamenti espansione u so territoriu di guvernu in u mondu un pocu più.

samsung-pay-fb

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.