Chiudi annunziu

Avemu digià infurmatu parechje volte chì Samsung hà da grassu a so sacchetta veramente bè se l'iPhone X hè un successu. In ogni casu, hè solu avà chì i primi dati più precisi cumincianu à a superficia, chì ci daranu una stampa più precisa di e vendite di Samsung da a visualizazione OLED di l'iPhone X.

Era chjaru praticamenti da u principiu. Samsung, chì hè u più grande fornitore di pannelli OLED per l'iPhone X, carica un prezzu veramente decentu per elli per via di e esigenze specifiche di Apple è a cumplessità generale di a produzzione. Tuttavia, i pannelli OLED ùn eranu micca solu Apple hà urdinatu da Samsung per i so iPhones. Ancu e batterie, secondu tutte l'infurmazioni dispunibuli, devenu vene da l'attellu sudcoreanu. Allora hè chjaru chì a quantità chì Samsung riceve per una venduta iPhone X, aumenterà significativamente.

Sicondu l'ultime infurmazione, Samsung deve ottene un prufittu per ogni vindutu iPhone circa $ 110, chì significa, sicondu l'analista, solu una cosa - i prufitti di l'iPhone X seranu più altu ch'è quelli di vendita di flagships. Galaxy S8.

Cumpunenti per iPhone X ombrerà ancu i flagships 

Per mette a paraguni in perspettiva, hè necessariu di capisce in quale unità sò venduti i telefoni smartphones di alta gamma di Samsung è in quale unità sò venduti quelli di Apple. Ancu s'ellu ci sò prufitti da una venduta Galaxy S8 per Samsung più altu, iPhone X venderà assai megliu è cusì prufittu z Galaxy U S8 hà da vende in grande quantità.

Tuttavia, questu ùn hè nunda di novu in quantu à a relazione trà i dui giganti tecnologichi. Ancu s'ellu à u primu sguardu parenu cum'è rivali irreconciliabili, l'unu ùn esisterebbe micca senza l'altru. Cumpunenti per iPhones da Samsung sò per Apple abbastanza impurtante, ma u listessu pò esse dettu di quasi un terzu di tutti i rivenuti di Samsung chì dà Apple in ritornu in a so sacchetta. A rivalità trà l'utilizatori di e duie marche pò pare ancu più risatica cù questa informazione in mente ch'ella hè stata finu à avà.

iPhone-X-design-fb

Surghjente: 9to5mac

U più lettu d'oghje

.