Chiudi annunziu

A cumpagnia Samsung Electronics Czech and Slovak hà annunziatu un avvenimentu in u quale prupone i primi deci candidati à scambià i so TV OLED di 55 è 65 inch per i TV Samsung QLED per una sola corona. Quandu u scambiu, riceveranu una serie Q7F TV QLED di a stessa dimensione - mudellu QE55Q7F o QE65Q7F. In cambiu, i secondi deci partiti interessate riceveranu un scontu di 50% nantu à l'acquistu di una TV QLED di a so scelta. L'avvenimentu dura da u 2 d'ottobre à l'8 d'ottobre è hè validu solu per l'utilizatori finali.

Quelli chì sò interessati à u scambiu devenu cuntattate u mo serviziu di priorità QLED à 800 24 24 77. Più infurmazione nantu à u serviziu hè dispunibule à http://www.samsung.com/cz/myqled/.

A tecnulugia OLED relativamente ghjovana hè propensu à brusgià pixel (punti d'imaghjini), chì ùn hè micca un risicu cù QLED TV. L'imaghjini burn-in sò danni à a visualizazione causati da a visualizazione continua di a stessa maghjina per un periudu di tempu. Sicondu teste indipendenti rtings.com I segni di pixel brusgiati appariscenu dopu solu 2 settimane di operazione.

Perchè i pixel brusgiate cù a tecnulugia OLED?

I diodi di pannelli OLED sò custituiti da cumposti organici chì sò estremamente sovraccaricati quandu mostranu una maghjina statica (logos di stazioni TV, tituli in a notizia, punteggi in trasmissioni sportive, menu in ghjochi per PC, etc.) è perde rapidamente e so proprietà fisiche, vale à dì a so culori. A perdita di pigmentu di culore apparirà nantu à a TV cum'è pixel brusgiati. Questu significa chì ancu dopu a spegnimentu o mentre fighjate un altru prugramma, ci hè sempre un contornu chjaru di l'ughjettu originale nantu à a visualizazione. U disignu di i TV QLED di Samsung usa materiali inorganici di prima classe, chì sò una guaranzia di una qualità d'immagine stabile à longu andà è alta.

A nova serie TV QLED cù a tecnulugia Quantum Dot hà dunque una maghjina più stabile è, soprattuttu, più durabile cumparatu cù i TV OLED. Offre una resa di culore significativamente megliu, una visualizazione precisa di u spaziu di culore, è per a prima volta in a storia, i TV di sta serie sò capaci di ripruduce u 100% di u spaziu di culore. Questu significa chì pò vede tutti i culori à ogni livellu di luminosità. À u listessu tempu, i TV QLED da Samsung furniscenu una luminosità finu à 2000 nits. I TV QLED permettenu - paragunatu à i TV cunvinziunali - di ripruduce una gamma significativamente più larga di culori in più dettagliu. A nova tecnulugia Quantum Dot permette a visualizazione di neri più profondi è dettagli ricchi, ùn importa quantu hè luminosa o scura a scena attuale. À u listessu tempu, gestisce ancu l'illuminazione in a stanza.

OLED vs QLED FB

U più lettu d'oghje

.