Chiudi annunziu

U S Pen hè una parte integrante di a serie Samsung Galaxy Nota è si pudia dì chì cù ogni novu Nota, Samsung migliurà dinù u so stylus à dà utilizatori più funziunalità è megliu cuntrollu. In una recente intervista, u direttore R&D di Samsung hà revelatu cumu u S Pen hè stata ottimizzata per u novu Galaxy Nota 8.

Jeong dice chì cambià u disignu di a penna intelligente hè stata prima. Dopu decisu chì invece di aghjurnà a tecnulugia, si focalizeghjanu più nantu à e novi funzioni di penna chì puderanu rende a vita di l'utilizatori più faciule è più piacevule à aduprà.

Inoltre, aghjusta chì à u principiu di ogni annu, a cumpagnia tene una riunione "Note Kickoff" chì riunisce i gruppi di sviluppu, pianificazione è UX. Quì, ogni squadra hè dumandatu à prisentà idee novi per funzioni innovatori chì puderanu esse include in u novu mudellu.

Ma a cumpagnia hà ancu pruvatu à espansione a funziunalità cù l'aiutu di feedback da l'utilizatori. Per esempiu, a funzione "messaggi in diretta" hè stata creata solu nantu à e dumande di i clienti. È a cumpagnia hà decisu di sustene u furmatu GIF perchè i GIF sò i più utilizati da l'utilizatori di a serie Note.

Pudete vede tutta l'intervista à Newsroom Samsung, vi dendu un sguardu megliu à cumu era u stylus S pen pro Galaxy Nota 8 hà migliuratu durante u sviluppu.

Galaxy Nota 8 S Pen FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.