Chiudi annunziu

A staghjoni di u ballu s'avvicina rapidamente, è prima di sapè, i primi proms o partiti di cumpagnia di Natale sò quì. Ma forsi questu annu vulete cambià u vostru vestitori è cumprà almenu una nova cammisa di vestitu chì puderete vede. Ma avà avete una grande opportunità per uttene assolutamente gratis. Mobile Emergency in cuuperazione cù a cumpagnia Koutný Prostějov lanciata azzione, Quandu avete una cammisa custom-made gratuitu cù smartphones Samsung selezziunati.

Solu cumprà un Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+ o Note8, dopu registrate nantu à u situ web mp.cz, induve avete bisognu di riempie l'infurmazioni necessarii nantu à a compra di u telefunu, è dopu sceglite solu unu di i magazzini induve pudete avè e misure pigliate per a pruduzzione di cammisa. Inoltre, ogni cliente serà inseritu in un sorteggio per un vestitu customizatu ancu da a cumpagnia Koutný Prostějov.

L'avvenimentu hè per i primi 500 clienti è ci hè una cumpetizione per un totale di 10 vestiti. U cumpratore pò dumandà un rigalu micca più tardi à u 31 di ghjennaghju di u 1. Sapete più infurmazione ghjustu quì nant'à u situ web di l'avvenimentu è ancu nantu à u video sottu.

Samsung mows solu l'avvenimentu MP

 

U più lettu d'oghje

.