Chiudi annunziu

Dopu à l'esempiu di capitali mundiali, Samsung hà apertu un centru cummerciale divertente è interattivu in Chodov u 2 d'ottobre Galaxy Studio. U studiu pop-up serà apertu finu à u 28 di dicembre, induve i visitatori puderanu pruvà cumu funziona l'ultima tecnulugia mobile di Samsung o participà à diversi workshop è cuncorsi di premiu. Un cunsultore di serviziu serà ancu dispunibule per i clienti in situ per dumande tecniche, diagnostichi o aghjurnamenti di i dispositi mobili. Per visità Galaxy U studiu hà da pudè riceve rigali per un valore di parechji milla per i telefuni mobili selezziunati acquistati da i venditori elettrici in OC Chodov.

Grande apertura Galaxy I studii sò stati moderati da l'ambasciadore di a marca Leoš Mareš. U puntu principale di u prugramma era un spettaculu di levitazione realizatu da u magu è mentalista Magic LePic. I fans puderanu piglià un selfie cù i dui protagonisti è uttene un autografu.

"U cuncettu Galaxy Studio hè assai populari trà i clienti in u mondu sanu, chì hè per quessa chì avemu decisu di purtalla ancu in Praga. Galaxy U studiu ùn hè micca un locu di vendita, ma un spaziu induve vulemu presentà a ghjente à i nostri ultimi prudutti è tecnulugia in una manera divertente," disse Tereza Vránková, direttrice di marketing è cumunicazione in Samsung Electronics Czech and Slovak, aghjustendu: "Tuttavia, cù a so visita, i clienti chì acquistanu telefunini Samsung selezziunati da i venditori chì cooperanu da OC Chodov riceveranu accessori preziosi gratuitamente".

Corsi di realtà virtuale è di disegnu

Galaxy U studiu in u centru cummerciale Chodov hè divisu in sei parti più chjuche, ognuna chì offre diversi divertimenti. In unu, per esempiu, a realtà virtuale 4D si trova. In questu modu, i visitori nantu à una sedia in muvimentu si movenu attraversu Gear VR in una battaglia spaziale realistica, induve repelenu l'attaccu di i nemici. In seguitu hè a sezione di fitness, chì accoglie furmatori speciali di bicicletta. Tutti ponu pruvà à cavalcà nantu à elli cù u novu orologio sportivu Gear Sport o u bracciale fitness Fit2Pro.

In altre sezioni di u studiu, per esempiu, ci hè una visualizazione interattiva chì permette di scopra e caratteristiche di i prudutti Samsung in una manera unica. Ci hè ancu una galeria di S Pen induve correnu ogni settimana corsi disegnu. I lettori insegnanu nantu à l'ultimu telefunu Samsung Galaxy Nota 8 è utilizendu l'unicu S Pen, i partiti interessati ponu pruvà à pintà una foto o edità e foto. U cursu serà accumpagnatu da studienti di l'Università di Arti Applicate in Praga (UMPRUM) sottu a guida di u designer di fama mondiale Michal Froňek.

Galaxy Studio OC Chodov 34

Galaxy U studiu offre ancu un riccu prugramma di accumpagnamentu

I visitori di u studio ùn puderanu micca solu pruvà novi telefuni mobili è accessori, ma una serie di altre attività sò ancu preparate per elli, cum'è spettaculi musicali, cuncorsi o l'uppurtunità di scuntrà personalità famose.

I dettagli di u prugramma è e date di l'avvenimenti sò dispunibili quì: http://www.samsung.com/cz/galaxystudio/

Centru di i clienti

Tutte l'attività inusual seranu assistite da i prumutori chì revelaranu ancu parechji dettagli nantu à l'ultimi prudutti Samsung. Un cunsultante di serviziu serà ancu dispunibule in u studiu per diagnosticà u telefunu, o aiutà cù e dumande tecniche o l'aghjurnamenti di u software. Ci sarà ogni ghjornu dopu meziornu.

Ricompense per l'acquistu di merchenzie

In più di i premii di cuncurrenza, Samsung hà ancu preparatu premii preziosi per a compra. I clienti chì acquistanu telefunini Samsung selezziunati in u centru cummerciale Chodov in i magazzini Datart, Vodafone, O2, T-Mobile è ancu in a tenda di marca Samsung (apre l'11 d'ottobre) riceveranu cum'è una ricumpensa accessori per un valore di parechji milla corone. cum'è caricatori wireless, parlanti portatili eleganti o banche di energia. L'offerta sarà constantemente cambiante. In e prime duie simane, i clienti chì acquistanu telefunini Samsung riceveranu Galaxy S8/S8+ o Galaxy Note8, banca di energia gratuitu è ​​carta SD cù una capacità di 128 GB.

Galaxy Studio FB

U più lettu d'oghje

.