Chiudi annunziu

Pocu pocu fà, avemu purtatu i primi specificazioni di u prossimu mudellu Galaxy A5 è avemu infurmatu chì stu mudellu hè assai prubabile di utilizà a visualizazione Infinity, chì sapemu per esempiu da u flagship di questu annu. Galaxy S8. Avà, altri renders sò apparsu in Internet, chì ci mostranu a novità imminente in tutta a so gloria.

A visualizazione chì hè utilizata in u telefunu hè prubabilmente in a ratio di 18,5: 9. U disignu, almenu da u fronte, hè simile à quellu chì hè digià citatu Galaxy S8. In ogni casu, questu era più o menu da esse previstu quandu si usa un display Infinity. A risoluzione di a visualizazione deve esse 1080 x 2220 pixel.

In u spinu truveremu "solu" a camera classica per questu annu. Editori da u web gmsarena, chì hà publicatu stu rendering, crede chì ùn vedemu micca una camera doppia in questa serie di telefoni finu à l'annu dopu.

Ciò chì u novu A5 ùn manca, però, hè un lettore di impronte digitali in u spinu. Hè pusatu inusualmente sottu à a camera, chì pò esse un pocu più piacevule per l'utilizatori chì, per esempiu, u mudellu Note8.

Nant'à i lati di u telefunu truverete i buttoni classici per u cuntrollu di u voluminu è u bloccu di u screnu. Hè difficiuli di dì chì Samsung includerà un buttone per inizià l'assistente intelligente Bixby in u latu. Tuttavia, postu ch'elli cercanu di spinghje in tutti i fronti, sta pussibilità hè abbastanza reale.

Spergu chì avete una bona stampa di u telefuninu chì vene grazia à i novi renders. In ogni casu, hè necessariu di capisce chì queste sò sempre cunjectures è averemu a chjarità nantu à ciò chì u telefunu serà solu dopu a presentazione ufficiale. Allora semu sorpresi.

Galaxy A5 2018 FB

U più lettu d'oghje

.