Chiudi annunziu

Samsung Galaxy U S8 tira veramente. Questu hè ancu pruvucatu da una indagine chì si concentrava nantu à i mercati di smartphone in u mondu. Hè abbastanza chjaru da ellu chì hè rapprisintatu in parechji paesi europei veramente significativu, ancu tantu chì hà ancu superatu a Corea di u Sudu stessu.

No wonder. Galaxy U S8 hè un telefuninu assai bellu di funziunalità chì hè un must per l'utilizatori di u sistema Android veramente entusiasta. Sicondu u studiu, hà ricevutu l'accolta più calda in Švýcarsku, induve circa l'8,2% di a pupulazione hè propiu, chì face circa 670 XNUMX utilizatori in un paese di più di ottu milioni. Galaxy S8 è S8 +. Cucituracarsko hà ancu superatu a Corea di u Sud digià citata in termini di percentuale. In questu, a parte di mudelli S8 righjunghji "solu" 4,7%. In ogni casu, hè necessariu di capisce cumu si facenu i dui paesi in termini di ecunumia è, sopratuttu, chì tipu di boom hè statu causatu in Corea da l'intruduzione d'aostu di u mudellu. Galaxy Nota 8. E so vendite indicanu chjaramente chì i Sudcoreani sò literalmente innamurati da ellu è in gran parte hè da i mudelli. Galaxy S8 hè passatu.

Hè ancu bè in i Stati Uniti, un primu per i più populari Android però, si scappa

I Stati Uniti riportanu ancu numeri assai interessanti. Ancu quì, hà sappiutu di superà a Corea di u Sud da 5,5%. U fattu chì, malgradu una grande rapprisentazione, ùn hè micca nantu à u mercatu pò parè più stranu Galaxy S8 u telefonu più usatu cù Androidem in i Stati Uniti. Tuttavia, ùn hà micca da piantà, perchè u so fratellu di un annu hà pigliatu u primu postu da ellu. Galaxy S7.

Galaxy-S8-Marcatu

Videremu cumu e vendite di l'iPhone X, chì si avvicinanu rapidamente, scuzzulate i numeri. Tuttavia, postu chì ci hè una speculazione viva chì li hà Apple preparatu pocu per i so clienti è chì Samsung prepara u so novu Galaxy S9 digià à u principiu di l'annu dopu, nisuna riduzzione catastròfica di l'influenza di l'"es eights" hè prubabile di succede.

Galaxy S8 FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.