Chiudi annunziu

I mudelli di quist'annu da Samsung sò veramente maravigghiusu, ma alcuni utilizatori sò sbulicati per a piazza di u sensoru di l'impronta digitale. Questu hè chì, cum'è tradiziunale u casu, hè piazzatu nantu à u spinu è furzà i so utilizatori à una manipulazione ligeramente incunificata. In ogni casu, finu à avà, hè statu dichjaratu chì ùn ci hè micca tecnulugia chì pò integrà u sensoru di impronte digitali in u pannellu frontale in modu chì funziona in modu affidabile. Ma questu duverebbe cambià l'annu prossimu.

L'integrazione in a visualizazione hè un tema assai caldu. Quist'annu, per esempiu, l'ingegneri di Apple anu pruvatu, sperendu di presentà à u so iPhone X. In ogni casu, anu fallutu è anu da esse stallatu per aduprà Face ID, chì hà rimpiazzatu cumplettamente Touch ID. Samsung hà ancu pruvatu à integrà, chì hè stata cunfirmata da l'uffiziu di rapprisintanti di a cumpagnia ceca, è per un tempu pareva chì era in una strada assai bona. In ogni casu, secondu l'analista di KGI Securities Ming-Chi Kuo, chì e previsioni sò trà i più precisi, l'integrazione sottu a visualizazione ùn hè micca ancu chjappà.

Galaxy Nota 9 pioneer?

Kuo pensa chì u primu telefunu cù un sensoru di impronte digitali sottu a visualizazione serà u futuru Samsung Galaxy Nota 9. Di sicuru, questu seria una grande nutizia per Samsung. Cù un tali attu, hà da superà tutti i so cuncurrenti, cumpresi Apple, è aghjunghje à u so contu un primu assai impurtante. In ogni casu, puderia riclamà questu digià questu annu à a presentazione di u mudellu Nota 8. A tecnulugia simili era prevista ancu per questu. Tuttavia, cum'è l'aghju scrittu sopra, i sforzi anu fiascatu. Ma questu ùn succede micca cù a Nota 9, secondu Kuo. In fatti, sicondu ellu, un prucessu di selezzione hè digià in corso, da quale u fornitore di i pezzi necessarii per u sensoru serà sceltu. Presuntamente, trè cumpagnie anu dumandatu per questu è anu digià mandatu i so campioni in Corea di u Sud.

Vi dumandate perchè Samsung implementava una cosa cusì "finu" à a Nota 9 quandu l'attrazione principale di 2018 serà u S9? Hè assai prubabile solu perchè hè pressatu per u tempu è ùn avarà micca tempu per aghjustà u lettore à a perfezione per u mudellu S9. Da una banda, di sicuru, serà una vergogna tamanta, ma da l'altra banda, almenu catturà tutti i ditagli di a Nota 9 originale è inserisce un lettore chì hè digià sintonizatu è senza u minimu prublema in u mudellu annuali S10.

Di sicuru, ci hè ancu a pussibilità chì Kuo hè sbagliatu è ùn vedemu micca u lettore in a visualizazione per qualchì vennari. Siccomu Kuo ùn hè guasi mai sbagliatu in e so previsioni nantu à Apple, aghju scumessa annantu à ellu ancu avà.

Galaxy-Note-impronta digitale-FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.