Chiudi annunziu

Duvete avè digià intesu parlà di u fattu chì un telefunu plegable hà cuminciatu à esse creatu in i workshop di Samsung in u nostru situ web. leghjenu. Tuttavia, s'è vo avete principiatu à sviluppà una passione per tali cosa, duvete rallentà. Ancu s'è Samsung ci hà prumessu chì hà da lancià u telefunu prestu, pò accade chì solu satisferà alcune parti interessate.

A stima di una prestazione pussibule hè digià un tali sempreverde in u mondu di i telefoni smartphones. Ognunu hè interessatu à quandu tuttu l'avvenimentu avarà da esse è cù e so deduzioni pruvate à chjappà è spessu diventanu ancu famosu trà i leakers. Esattamente queste persone anu avà focu annantu à a presentazione è à truvà infurmazioni nantu à u prossimu Samsung plegable. Sicondu elli, Samsung ùn hà micca assai opportunità adattati per a so introduzione, per quessa, deve agisce rapidamente.

E prime duie simane di l'annu dopu parenu esse una di l'opzioni più probabili. Dopu à quessa, u telefunu seria cannibalizatu nantu à u novu Galaxy S9, chì deve ripiglià u sceptru dopu à quellu assai successu Galaxy S8. Cusì, Samsung definitivamente ùn pò micca permette di caccià a publicità. In più, i primi simani di ghjennaghju record batte cù iPhonem X. Serà digià in vendita qualchì vennari, ma se tutte e previsioni sò rializate, ghjunghjerà à i so patroni in grande quantità solu à u principiu di l'annu dopu. Paragone cù u Samsung plegable Galaxy In ogni casu, X, cum'è u telefunu hà cuminciatu à esse chjamatu in u mondu, puderia disappointà i so utilizatori.

A data di lanciamentu hè certamente assai impurtante, ma se e previsioni di i leakers si facenu realità, serà in ogni modu irrilevante per a maiò parte di u mondu. Apparsu informace, chì u telefunu puderia esse pruduttu solu in una edizione limitata è solu per certi mercati. L'estimi più precisi parranu di centu mila pezzi per a Corea di u Sud. In questu, Samsung duveria presuntamente pruvà i telefoni è decide in cunseguenza se principià a produzzione di massa globale. In ogni casu, pensu personalmente chì ùn hà micca ricursu à questu passu è pruvà à attruverà a prima attenzione in ogni locu per u telefunu. Questu hè chì a tecnulugia simili ùn hè micca pruposta da nimu, è s'ellu si prova à i Coreani di u Sudu, riclamà un primu impurtante, chì pò ghjucà una carta di vintu impurtante in u mercatu di smartphone in l'anni à vene. Allora semu sorpresi da ciò chì Samsung hà in tenda per noi à a fine è s'ellu ci mostrarà veramente u telefunu in menu di trè mesi. Saria di sicuru una splutazioni.

Smartphone plegable Samsung FB

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.